PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 17:51:04
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Matrix <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Immona napisał(a):

    > Pracodawcy beda znacznie mniej sklonni zatrudniac, jesli beda musieli
    > placic jeszcze wiecej skladek od pracownika niz obecnie. wprowadzenie
    > tej propozycji w zycie jeszcze zwiekszy bezrobocie. Czy wiesz, ze jesli
    > masz dostac 1500 na reke, pracodawce kosztuje to ponad 2700? I to jest
    > glowny powod niecheci do zatrudniania ludzi, szczegolnie w malych firmach.

    teraz tez nie sa sklonni zatrudniac bo jedyne co oferuja w
    ogloszeniach o prace to chore wymagania, oni szukaja w jednym
    czlowieku kogos od wszystkiego, a co do tych kwot co podalas to wiem
    jak to jest z tymi kosztami ale skoro pracodawcy tak licza na zysk juz
    teraz zaraz to chyba ich stac ?? i nie chodzi mi tu o jakies DG
    rodzinne czy kilkuosobowe, mnie to nie rusza z mojego punktu widzenia
    ze sie bezrobocie zwiekszy bo i tak bezrobotnym jestem wiec ? to tak
    jakbym mial sie przejac bedac glodnym tym ze glod sie zwiekszy...

    Pozdrawiam

    M A T R I X