PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 17:53:19
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix <dioqo5$9vi$1@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 19:44

    > narazie od paru miesiecy nie moge jej znalezc i niestety nie zanosi
    > sie na to zeby mi sie udalo w najblizszym czasie niestety...

    Z takim podejściem jak reszta socjozłodzieji w wątku - nie dziwię się,
    pewnie byście chcieli kasę za samo łaskawe stawienie się w miejscu pracy?

    Pozatym, wiesz ile teraz pracodawca musi wydać aby dać Ci te nędzne 800 pln?
    Ponad 1000 (1500?).

    Czyli z Twoich 1500 dostaniesz do ręki 800. A wkrótce będziesz jeszcze
    utrzymywał stokrotkę, mnie (jak pójdę na bezrobocie, a co ;), kilku
    górników-pijaków, górników z niemiec (tak jest, wkrótce my - Polacy -
    będziemy płacić emerytury niemickim górnikom), dopłacał do dzieci których
    rodzic wolą przepić niż kupić im jedzenie, itd, itd.

    I albo zostaniesz w ręcę z jakimiś drobnymi, nie wiem - 400 zamiast 800
    (utrzymaj za to rodzinę, powodzenia), albo zostaniesz bez pracy.

    Czy zostaniesz bez pracy? Powiedz sobie uczciwie, naprawdę jesteś tak
    zarąbiście dobrym praconikiem że wygenerujesz ~4000 pln zysku na miesiąc
    (od tego podatki, promocja firmy, prezes też nie może umrzeć z głodu a i
    swój ZUS musi opłacić - i musi chcieć łaskawie pracować w tej dziurze
    zamiast wiać na Słowację z inwestycją).

    4000 pln... nawet jakbyś umiał złożyć malucha gołymi rękami w tydzień to nic
    to nie da bo materiały kosztują ;)

    Chyba że masz zamiar wykonywać mniej chwalebny zawód, ale to raczej dla płci
    pięknej...

    Viva kaczor - więcej socjału - po co mamy pracować, wszyscy bądźmy
    bezrobotni, a państwo będzie brać pieniądze z Worka Bez Dna (tm)!
    A co, należy nam się - mamy takie same żołądki!

    ;)

    --
    Rafał Maj