PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 17:57:42
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix <dior3u$a97$1@dami.com.pl> Friday 14 of October 2005 19:51

    > rodzinne czy kilkuosobowe, mnie to nie rusza z mojego punktu widzenia
    > ze sie bezrobocie zwiekszy bo i tak bezrobotnym jestem wiec ? to tak
    > jakbym mial sie przejac bedac glodnym tym ze glod sie zwiekszy.

    I nie będzie pracy - pomyśl.

    Załóżmy że mam sposób aby stworzyć towar wart aż 2000 pln, w miesiąc, pracą
    jednej osoby. Fajnie? No to hop, liczymy, jak by Cię tu zatrudnić,
    2000 pln - 500 na materiały i narzędzia = 1500
    1500 pln - 100 telefony, rozwój firmy itd = 1400
    załóżmy że praca w domu czy coś - nie potrzebujemy lokalnu

    1400 pln - za miesiąc pracy na etat, zadowolny :) ?

    ale zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w Polsce,

    1400 pln - 900 na Twoje ZUSy i USy i inne takie = 500
    500 pln - 300 na nowe podatki Kaczyńskiego, utrzymywanie Stokrotki (strzłak
    i hejah ziomy \o/) i innych nierobów = 200

    to co, proponuję pracę na etat za 200 pln - idziesz na to?

    a może wezmę lepiej mój pomysł i udam się z nim do normalniejszego kraju? i
    tak samo zrobi większość inwestorów?

    --
    Rafał Maj