PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Fri, 14 Oct 2005 17:16:33 +0200
    Sender: t...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 14-10-2005 o 15:33:53 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,29672
    47.html

    > PiS także w wyborach prezydenckich chce mieć NSZZ "Solidarność" po
    > swojej stronie, dlatego przejął związkowe pomysły ubezpieczenia od
    > bezrobocia.

    A ja jestem spooookojny - za stary wróbel ze mnie, bym się czymś takim
    przejmował.

    Po pierwsze, to durna kampania wyborcza.
    A po drugie, majątek do sprywatyzowania się kończy, a krzywa Laffera jest
    wystarczająco skutecznym hamulcem socjalizmu :)

    I tak bedę głosował na Kaczyńskiego, bo pomijając powyższe argumenty,
    wpływ prezia na gospodarkę liczy sie raczej w promilach udziału wydatków
    publicznych w PKB,

    Poza tym: wiarygodność programowa Tuska jest żadna; przede wszystkim
    jednak **BARDZO** się boję wpływu patronów Tuska na politykę.

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie