PracaGrupypl.praca.dyskusjesmieszne czy zalosne? › Re: smieszne czy zalosne?
    From: GL <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: smieszne czy zalosne?
    Date: Wed, 05 Feb 2003 16:31:53 +0100
    Sender: p...@o...pl@ip60.zabrze.net.pl

    On Wed, 5 Feb 2003 15:50:10 +0100, "Mystery Me" <m...@w...pl>
    wrote:

    >Zdarzenie mialo miejsce wczoraj.
    >A dlaczego przejaw desperacji? Bo gdy ma sie pod reka e-mail osobista wizyta
    >jest strata czasu, zwlaszcza ze i tak nie podjedziesz z marszu do rozmowy
    >kwalifikacyjnej (albo przynajmniej nadzwyczaj rzadko).

    Bardzo wiele osób ma podejście 'Jak pójdę osobiście, to już ja ich
    przegadam, na pewno mnie przyjmą!.'. Dosłownie - takie słowa
    usłyszałem od pięćdziesięcioparo letniego gościa. Ludzie żyją i myślą
    jeszcze trochę kategoriami z ubiegłej epoki - nie rozumieją do końca
    zasad rekrutacji. Wydaje im się, że jak pójdą 'zaprezentują się', to
    już im to w czymś pomoże... Prawda jest taka, że CV przechodzi przez
    parę rąk i nawet jeśli delikwent pofatygował się osobiście, to
    rozmawiał z jedną osobą, która zazwyczaj i tak nie ma decydującego
    znaczenia w samym procesie rekrutacyjnym...

    Parę latek jeszcze minie, zanim ludzie przyzwyczają się do nowych
    zasad...

    Grendel