PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarzenie za AGEISM !! › Re: skarzenie za AGEISM !!
  • Data: 2006-04-27 15:13:47
    Temat: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Od: sheer <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy w tej ZAPYZIAŁEJ i SMIERDZĄCEJ Republice Bananowej
    słyszał ktoś o czymś takim jak powszechna na Zachodzie zasada:

    *EQUAL* *OPPoRTUNITY* POLICY ??!!!!!!!!!!

    jak nie to NA DRZEWO !!!!!!

    Kira wrote:
    > Znaczy jak nie będę mogła powiedzieć jasno że nie cię lubię
    > - to nagle zacznę cię lubić?

    pracownicy tu w tym systemie feudalnym muszą zawsze WSZYSTKO lubieć
    i jeszcze na dodatek muszą bardzo szybko szeczerze w to uwierzyć :P

    > I owszem, aktualnie oferty dla
    > nie-specjalistów zazwyczaj koncentrują się na osobach młodych
    > - w przeciwieństwie do specjalistów, przy zatrudnianiu których
    > liczy się przede wszystkim doświadczenie.

    ale ja własnie mówię o specjalistach! widzę tu mnóstwo NIEMERYTORYCZNYCH
    uprzedzeń!

    > Skoro przez ileśtam-dziesiąt lat nie udało ci się zostać kimś
    > pożądanym na rynku pracy, to do kogo masz w sumie pretensje?

    tutaj wszyscy są w zasadzie nieporządani!
    ma się wrażenie, że wszystkim tu na nie zależy na sprawach MERYTORYCZNYCH -
    tu chyba jest gigantyczna PRALNIA BRUDNYCH PIENIĘDZY!

    --
    sheer