PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarzenie za AGEISM !! › Re: skarzenie za AGEISM !!
  • Data: 2006-04-27 15:25:18
    Temat: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Od: sheer <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > ..zwany potocznie bezrobociem, bo kto będzie ryzykował
    > zatrudnienie pieniacza? ;-)

    Ależ NA ZACHODZIE W ZASADZIE WSZYSCY SĄ "PIENIACZAMI"

    a u nas wszyscy są NA KOLANACH !!

    u nas kiedys była Solidarność ale "czerwone" lobby z potężnym zapleczem
    socjotechnicznym, pod pozorem Stanu Wojennego, przez 10 kolejnych lat
    prania mózgów, i 15 lat "różowej" III RP gdzie dokładnie wszystkie
    kryminalne nadużycia znane z doświadczeń gospodarek wolnorynkowych Zachodu
    i juz tam z mozołem udaremnione przyszły tu do dziewiczej i naiwnej jeszcze
    naszej ojczyzny aby z całym okrucieństwem *pożreć* niewiniątko!

    i aby ostatecznie złamać naturalne społeczne instynkty i oddolne
    mechanizmy... samoobrony!

    (nie bójmy się użyć tego słowa :P )

    --
    sheer