PracaGrupypl.praca.dyskusjeskarzenie za AGEISM !! › Re: skarzenie za AGEISM !!
    From: sheer <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: skarzenie za AGEISM !!
    Date: Wed, 26 Apr 2006 22:57:31 +0200

    Kira wrote:
    > Pardon, ale co Cię znieważa - świadomość własnego wieku? ;-)

    to tak samo można powiedzieć co do wspomnianych haseł antyżydowskich,
    jak ktos krzyczy "Jude Raus" i osoba o pochodzeniu żydowskim sie oburza to
    mozna zapytać: "ale co cię oburza - świadomość swojej narodowości?" :P

    nie - oburza OTWARTA DYSKRYMINACJA, i to do tego w sposób oczywisty
    niezgodna z prawem

    czy domaganie się przestrzegania prawa to jakiś problem dla ciebie?

    > Myślisz, że jak firma nie poda w ogłoszeniu wymaganego wieku,
    > to zacznie zatrudniać starszych i młodszych niż zamierzała?

    TAK! nie od razu, i nie jest to sprawa tej jednej firmy - jest to sprawa
    KULTURY, którą trzeba zacząć wreszcie kształtować w naszym kraju

    jak ludzie nie będą mogli otwarcie występować z bezprawnymi dyskryminującymi
    sugestiami to z czasem przestaną tak mysleć - to proste

    sorki, ale właśnie wróciłem z UK i chyba może zacznę tu od tego karierę
    polityczną bo mi się autentyczny nóż w kieszeni otwiera jak widzę co się
    tutaj dzieje w tym polskim *ŚMIERDZĄCYM* *zapyziałym* światku!

    preferowanie tutaj njmłodszych (bo juz nawet nie po prostu młodych) zakrawa
    na jakieś ZBOCZENIE SEKSUALNE !! ktoś tu myli sprawy profesjonalizmu ze
    swoimi niewyleczonymi problemami psyche, może niezrealizowaniem w łóżku :P

    > Chyba, że się
    > nie przyznasz do wieku i tak napiszesz dokumenty, żeby nie
    > dało się go wywnioskować - wtedy stracisz jeszcze czas
    > i pieniądze na dotarcie na rozmowę kwalifikacyjną.
    > I tak czy inaczej - odpadniesz.

    he he, i co? jak potem w dziale HR powiedzą: "sorry ale jednak nie
    przyjmiemy pana bo w CV napisał pan, że jest o 5 lat młodszy a my tutaj nie
    chcemy ludzi powyżej 30-stki" i jeszcze ja to NAGRAM, to co?
    jaki sąd nie przyjmie mojego skarżenia?

    > Nie szkoda Ci czasu i pieniędzy?
    tu idzie o coś więcej, jestem zadziorny :P i nie lubię zostawiać tego
    scyzoryka co mi sie otworzył w kieszeni tak w spokoju! :P
    i może rzeczywiście dobrze mieć jakis pretekst do rozpoczęcia kariery
    politycznej? ;-)

    --
    sheer