PracaGrupypl.praca.dyskusjesex w umowie o prace › Re: sex w umowie o prace
    From: Carrie <c...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sex w umowie o prace
    Date: Sat, 9 Dec 2006 00:18:14 +0100

    W dniu Fri, 8 Dec 2006 22:05:31 +0000 (UTC), Daniel Rychcik wydukał(a)
    nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > Eee, to nie tak.. nie są rejestrowane właśnie dlatego, że podpadałoby
    > to pod "czerpanie korzyści", przez kierownictwo przybytku :) Tak jak
    > już ktoś napisał, _prostytucja_ nielegalna nie jest - w sensie, że
    > kobieta może wyjść na ulicę i przyczepić sobie kartkę "100 w pipu,
    > 50 w paszczu". Prokurator pojawia się wtedy, gdy dochodzi "opiekun",
    > który zabiera sobie część zarobku ;-). Natomiast w sytuacji 1:1, jak w
    > pierwszym poście, ja nie widzę formalnych problemów (poza tym, że
    > skarb państwa wychodzi na alfonsa ;-))

    Czyli jeśli kobieta decyduje się świadczyć takie usługi we własnym
    mieszkaniu, to wolno jej, tak? A gdyby wynajęła od kogoś lokal na te
    usługi, i opłacała go zarobionymi pieniędzmi, to też wolno? 8-) Albo
    gdyby chciała sobie wynająć ochroniarza - takiego zwyczajnego, nie
    alfonsa?

    > Fajny wątek ;-) Chyba już zresztą kiedyś sie taki pojawił :-)

    Dawno temu szukałam pracy i trafiła mi się oferta zatrudnienia jako
    sprzedawczyni w sklepie z antykami. Wyjątkowo dobrze płatna, jak na
    ówczesne warunki i miasto, w którym mieszkałam. Oprócz obsługi sklepu
    właściciel wymagał, żeby zatrudniona osoba jeździła z nim na giełdy
    antyków, czasem na drugi koniec kraju. Wiązało się to z nocowaniem
    tamże i nikt więcej im nie towarzyszył. Może byłam głupia i przesadnie
    podejrzliwa, ale nie wzięłam tej pracy... ;>

    Pozdrawiam, Carrie