PracaGrupypl.praca.dyskusjesex w umowie o prace › Re: sex w umowie o prace
  • Data: 2006-12-08 22:05:31
    Temat: Re: sex w umowie o prace
    Od: Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-12-08, Carrie <c...@w...epf.pl> wrote:
    > O ile wiem, nawet prawdziwe domy publiczne nie są rejestrowane [w
    > Polsce] jako zakłady świadczące usługi erotyczne, tylko jako "gabinety
    > masażu", "kluby nocne", "agencje _towarzyskie_" itd.

    Eee, to nie tak.. nie są rejestrowane właśnie dlatego, że podpadałoby
    to pod "czerpanie korzyści", przez kierownictwo przybytku :) Tak jak
    już ktoś napisał, _prostytucja_ nielegalna nie jest - w sensie, że
    kobieta może wyjść na ulicę i przyczepić sobie kartkę "100 w pipu,
    50 w paszczu". Prokurator pojawia się wtedy, gdy dochodzi "opiekun",
    który zabiera sobie część zarobku ;-). Natomiast w sytuacji 1:1, jak w
    pierwszym poście, ja nie widzę formalnych problemów (poza tym, że
    skarb państwa wychodzi na alfonsa ;-))

    Fajny wątek ;-) Chyba już zresztą kiedyś sie taki pojawił :-)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH