PracaGrupypl.praca.dyskusjesex w umowie o prace › Re: sex w umowie o prace
    From: Carrie <c...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sex w umowie o prace
    Date: Fri, 8 Dec 2006 18:00:35 +0100

    W dniu 8 Dec 2006 12:59:42 +0100, pracus wydukał(a) nieśmiało, a
    wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > nastepny wariant : a co jesli pani wykona te prace nieodplatnie , a wiec w
    > umowie o prace w biurze przyjmie dobrowolnie swiadczenie nieodplatne uslug
    > sexualnych szefowi , zas firma potraktuje te usluge jako swiadczenie firmy w
    > naturze na rzecz szefa a wiec odprowadzi podatek jak od zarobkow , zas o
    > prostytucjie nie moze byc mowy , gdyz pani robi to dobrowolnie.

    Strasznie zagmatwane. Nie prościej byłoby, gdyby pani zgodziła się
    zostać prywatną kochanką szefa, który będzie jej dawał prezenty albo
    opłaci mieszkanie? Jeśli szef jest zdeklarowanym legalistą, niech
    zapłaci podatek od darowizny i cześć :)

    > taki wariant nie jest niepradopodobny czy tez tylko hipotetyczny
    > przeciez szef firmy moze np zatrudnic swoja przyjaciolke , z ktora i tak laczy
    > go kontakt seksualny , zas aby uniknac w przyszlosci zarzutu , iz zatrudnil
    > osobe w zamian za seks wpisuje taki pasus do umowy o dobrowolnym swaidczeniu
    > uslug seksualnych w godzinach pracy - bezplatnie.

    Hm. W godzinach pracy... A czy szef we własnym zakresie obowiązków ma
    adnotację, że powinien korzystać z czyichś usług seksualnych w czasie
    pracy? ;> Co będzie, jeśli zastępca szefa, księgowa i szofer też
    zechcą mieć takie czynności w czasie pracy? Skoro szefowi wolno, to
    dlaczego nie innym? Może by się nawet zgodzili bepłatnie ;)

    > trudno tutaj mowic o prostytucji , jako ze jest usluga wykonywana nieodplatnie.
    > Powiedzmy w statucie firmy mozna wpisac np produkcja opon samochodowych ,
    > swiadczenie uslug erotycznych.

    Na moje oko, jeśli taki zapis znajdzie się w statucie firmy, to będzie
    obowiązywał wszystkich pracowników. Chyba, że istnieją jakieś niuanse
    dotyczące wyłącznie szefa - nie znam się na tym. Nie wydaje mi się
    jednak, żeby inni pracownicy dali się przekonać, że ta pani została
    zatrudniona wyłącznie ze względu na predyspozycje zawodowe...
    I jeszcze jedno: jak by w takim przypadku wyglądała kwestia BHP?
    Badania, kontrole, odpowiednie zachowanie podczas wypełniania
    obowiązków służbowych? :]

    > co swiadczy przeciw takiej umowie ?

    O ile wiem, nawet prawdziwe domy publiczne nie są rejestrowane [w
    Polsce] jako zakłady świadczące usługi erotyczne, tylko jako "gabinety
    masażu", "kluby nocne", "agencje _towarzyskie_" itd. Ale nie
    korzystam, więc mogę się mylić - może doszło już do tego, że
    wystawiają rachunki z wyszczególnieniem, ile za co klient zapłacił ;)

    Pozdrawiam, Carrie