PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    From: WL <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    Date: Wed, 08 Mar 2006 09:10:17 +0100

    Jotte wrote:

    > Porzucenie pracy. Możliwa dyscyplinrka za to na podst. art. 52 §1
    > pkt 1.
    Wypowiedziec w jezyku polskim oznacza rowniez zerwac, o czym caly czas
    pisze, ale musisz sie doszukiwac jakiegos drugiego dna.
    Pojecie porzucenia pracy chyba nie funkcjonuje ;)

    > Pewnie, że nie. Dziecinada...
    Z tymi dziecmi macie jakas manie przesladowcza. Nadepnal Wam jakis
    mlodzieniec na odcisk, czy co?

    Dla Ciebie dziecinada, dla mnie rozwiazanie, ktore w wyniku chlodnej
    kalkulacji moze byc uzasadnione, a watpliwosci etyczne zostawmy do
    rozstrzygniecia zwalniajacemu sie.

    > To nie jest skuteczne wypowiedzenia tylko skuteczne porzucenie pracy.

    Polska jezyk trudna jezyk. Ja trzymam sie wersji, ze to jest
    wypowiedzenie. Na pewni nie jest to rozwiazanie umowy z zachowaniem
    okresu wypowiedzenia - tu bym sie zgodzil.

    > I przestań się kłócić, bo nie masz racji.
    To nie ja podgrzewam atmosfere bachorami, dziecinada i podobnymi zwrotami.
    Goraczkujesz sie, bo obawiasz sie ze ktos odejdzie CI z pracy z dnia na
    dzien? Obudz sie - jezeli bedzie mu sie oplacalo po uwzglednieniu ew.
    odszkodowania, to zrobi to.

    WL