PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy - pracownik › Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    From: WL <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozwišzanie umowy - pracownik
    Date: Tue, 07 Mar 2006 16:31:44 +0100

    Kaizen wrote:

    > Serio?
    > Po pierwsze - ze skutkiem natychmiastowym to musisz mieć poparte
    > naruszeniem podstawowym obowiązkiem pracodawcy.
    > Po drugie - czy przeczytałeś paragraf, na który się powołuję?
    Serio? Niewolnictwa w Polsce nie ma. Dzis wypowiadam, jutro zmykam.
    Napisalem wyzej, ze pracodawca moze wystapic z pozwem o odszkodowanie,
    ale tak czy inaczej nie moze mnie ZMUSIC do przyjscia do pracy.

    Skutecznosc wypowiedzenia wywodze stad, ze zaden pracodawca, ani zaden
    sad nie moze SILA mnie przywrocic do pracy na tym stanowisku. Sad moze
    co najwyzej zasadzic odszkodowanie dla pracodawcy.

    > Kolejny bachor z dziecięcej grupy, który nie zdaje sobie sprawy, jak
    > może zaszdzkodzić komuś, kto mu uwierzy :-\

    Wycieczki osobiste sobie daruj, moze to Ty moglbys byc moim bachorem?

    WL