PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
  • Data: 2006-12-10 15:06:56
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Od: "michalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukajac sprzedawcy do sklepu muzycznego, zatrudnisz kogos, kto powie,
    > ze chce pracowac dla kasy czy kogos, kto powie, ze uwielbia muzyke i
    > gadanie o niej, a potem tak pogada na ten temat, ze bedzie jasne, ze ja
    > naprawde uwielbia? :)
    >
    > I.

    Prowadzilem kilkanascie lat wlasna firme i zapewniam Cie ze wybralbym
    tego, który przyszedl pracowac dla kasy a na muzyce sie zna (nie musi
    jej uwielbiac).
    Taki, który muzyke uwielbia i gadanie o niej prawdopodobnie (z mojego
    doswiadczenia) bedzie zdecydowanie mniej skuteczny w sprzedazy.
    Owszem, klienci beda go a nawet mój sklep lubic. Sklep bedzie koncentrowal
    pasjonatów, a on ma przyciagac __klientów__ bo z nich zyje.

    Dlatego cenny jest ktos zorientowany na skutecznosc (kase) a ze równoczesnie
    musi znac swoja branze (w tym przypadku muzyke) to jest oczywiste jak 2x2
    Pasjonatem byc nie musi a nawet zaryzykowalbym teze ze lepiej zeby nie byl.