PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
  • Data: 2006-12-09 13:22:00
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:elbe99$mb7$1@atlantis.news.tpi.pl jagg <j...@k...pl>
    pisze:

    > Na tej stronie, po zalogowaniu masz darmowego e-booka do pobrania
    > pt.:"Rozmowa kwalifikacyjna":
    > http://www.dobryebook.pl/darmowe-ebooki.html
    > Sam z niego korzystam, zawiera wiele ciekawych porad, m.in. odpowiedź na
    > Twoje pytanie.
    Zadałem sobie ten niewielki trud i ściągnąłem, a nawet przeczytałem.
    Odniosłem jednak wrażenie - choć być może w dość szczególnym gronie
    szanownych użytkowników tej grupy będę w swej opinii odosobniony - że
    broszurka opisuje nie jak zostać pracownikiem, lecz służącym...
    Niemniej poczytać można.

    Jotte