PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    From: "Icar" <aliszia*@op*.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Date: Fri, 8 Dec 2006 11:44:44 +0100

    > Kutwa jak mnie wkurza ten cyrk. Co by tu im naklamac. Oczywiscie nie
    > chodzi
    > mo Ciebie eliza bo dobrze podpowiedzialas tylko o ta cala glupia otoczke
    > rozmow, listow motywacyjnych i innych bzdetow niewiele majacych wpolnego z
    > kompetencjami i przydatnoscia pracownika na danym stanowisku.

    A ja życze każemu, żeby przeprowadził chociaż 1 nabór na jakieś stanowisko i
    stanął po drugiej stronie "barykady" Od razu by wiecej zrozumial.
    Dziwne ze nikogo nie burzy wpisywanie swoich zalet.

    Takie pytania czesto padaja Moim zdaniem sa przydatne w rekrutacji.
    Ważne jest to, że ktoś nie widzi w sobie samych zalet.
    Jak ktos napisze, że nie ma wad to zwykle jest to pewny siebie przemadrzały
    egoista, ktory nie uznaje krytyki i zawsze wszystko robi po swojemu a innych
    traktuje jak głupszych od siebie.
    To bardzo niebezpieczny typ dla firmy. Nie da się z nim współpracowac. Jako
    podwładny jest nieposłuszny i podkopuje zwykle autorytet kogoś nad nim a
    jako osoba decyzyjna jest despota i holerykiem, co psuje atmosfere.

    Rzecz w tym by napisac te wady mądrze i żeby ta decyzja była przemyslana.
    Strzelanie od razu wychodzi.
    Poza tym niektore wady pozwalaja zdecydować, jakie szkolenia ktos powinien
    przejsc. Zauwazenie swoich slabosci to pierwszy krok do poprawy.
    Czasem takie wypisanie oszczedza czas zarowno potencjalnego pracownika i
    pracodawcy. Zalozmy, ze ktos chce stanowisko handlowca ale jest malomowny i
    cichy. Wpisze jako wade niesmialosc. Owszem nie dostanie tej pracy. No i
    dobrze bo i tak po krotkim czasie by ja stracil.