PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
  • Data: 2006-12-08 11:53:33
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    winetu wrote:

    > Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci

    > Tak apropos prawdy. Kogo przyjmiesz do pracy? Tego, ktory na zadane pytanie:
    > Dlaczego chce Pan(i) u nas pracowac odpowie: "Dla kasy", czy tego, ktory
    > powie: "Bo to renomowana firma, duze mozliwosci rozwoju itd...."

    Duze mozliwosci rozwoju = kasa, miedzy innymi.
    Kogos, kto chce pracowac tylko dla kasy i jest silnie zmotywowany tylko
    kasa, mozna przyjac na stanowisko akwizytora typu "namietne wciskanie"
    lub Amway. W innych przypadkach kasa jest tak oczywista motywacja, ze
    sie o niej nie wspomina jako o samodzielnej motywacji, bo sama w sobie
    nie jest wystarczajaca, zwlaszcza, jesli nie jest zawrotna. Na
    stanowiska nieprowizyjne/ponizej 10 tys/ mies. poza tym, ze gosc pragnie
    kasy, musi sie tez nadawac osobowosciowo (nie mowimy tu o "twardych"
    kwalifikacjach). Inaczej bedzie sprawial problemy, ktore sie przeloza na
    realne koszty lub utracone zyski dla firmy.

    Szukajac sprzedawcy do sklepu muzycznego, zatrudnisz kogos, kto powie,
    ze chce pracowac dla kasy czy kogos, kto powie, ze uwielbia muzyke i
    gadanie o niej, a potem tak pogada na ten temat, ze bedzie jasne, ze ja
    naprawde uwielbia? :)

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533