PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
  • Data: 2006-12-08 12:08:32
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Od: "winetu" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci
    news:elbjoc$9ds$1@inews.gazeta.pl...

    > Szukajac sprzedawcy do sklepu muzycznego, zatrudnisz kogos, kto powie,
    > ze chce pracowac dla kasy czy kogos, kto powie, ze uwielbia muzyke i
    > gadanie o niej, a potem tak pogada na ten temat, ze bedzie jasne, ze ja
    > naprawde uwielbia? :)

    Chdzilo mi konkretnie o to, duzy procent ludzi jest przyjmowanych do pracy
    bo doskonale "sciemniaja" a Ci ktorzy powiedza prawde sa dyskwalifikowani.
    Smiem twierdzic, ze wiekszosc ludzi zmienia prace dla kasy i z powodu jakis
    "zakwasow" w biezacej firmie ale jezeli powiedza prawde na rozmowie to tej
    pracy nie dostana.