PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac? › Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
  • Data: 2006-12-08 13:36:29
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna - wady co podawac?
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icar <aliszia*@op*.pl> napisal(a):

    > A ja życze każemu, żeby przeprowadził chociaż 1 nabór na jakieś stanowisko i
    > stanął po drugiej stronie "barykady" Od razu by wiecej zrozumial.
    > Dziwne ze nikogo nie burzy wpisywanie swoich zalet.
    >
    > Takie pytania czesto padaja Moim zdaniem sa przydatne w rekrutacji.
    > Ważne jest to, że ktoś nie widzi w sobie samych zalet.
    > Jak ktos napisze, że nie ma wad to zwykle jest to pewny siebie przemadrzały
    > egoista, ktory nie uznaje krytyki i zawsze wszystko robi po swojemu a innych
    > traktuje jak głupszych od siebie.

    I chodzi o to, ze i kandydat i rekruter wiedza, ze to sciema i kazda
    odpowiedz na to pytanie bedzie za taka scieme uznana przeciez ;-).

    > To bardzo niebezpieczny typ dla firmy. Nie da się z nim współpracowac. Jako
    > podwładny jest nieposłuszny i podkopuje zwykle autorytet kogoś nad nim a
    > jako osoba decyzyjna jest despota i holerykiem, co psuje atmosfere.

    Do tego chyba nie trzeba glupich pytan zadawac? W ciagu paru godzin rozmowy
    dobry rekruter przeciez to wszystko dostrzeze.

    > Poza tym niektore wady pozwalaja zdecydować, jakie szkolenia ktos powinien
    > przejsc. Zauwazenie swoich slabosci to pierwszy krok do poprawy.

    1. Nie lubie myc naczyn
    2. Wkurzaja mnie smierdzacy ludzie w autobusach
    3. Polska polityka sucks.

    Jakie szkolenie mi zaproponujesz?

    --
    Andrzej Grądziel