PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowa kwalifikacyjna po angielsku

  • 1. Data: 2003-11-12 20:31:55
    Temat: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
    Od: "domel" <diesel210@[wytnij_to]poczta.onet.pl>

    Witajcie,

    w piatek moj debiucik jesli chodzi o powyzsze... kurde dawno angielskiego
    nie uzywalem.
    Nie znacie jakiegos ciekawego linka, gdzie znalazlbym przydatne zwroty
    ewentualnie moze ktos sypnie dobra rada co robic czego nie...

    pozdr
    domel

  • 2. Data: 2003-11-12 21:05:06
    Temat: Re: rozmowa kwalifikacyjna po angielsku
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "domel" <diesel210@[wytnij_to]poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:%Mwsb.12522$W7.9640@news.chello.at...
> [...]
    zwroty
    > ewentualnie moze ktos sypnie dobra rada co robic czego nie...

    Oj ciężka sprawa, może być duży stres... Moja rada: napisz sobie
    odpowiedzi na wszelkie standardowe pytania i naucz się ich. Używaj
    prostych słów, żeby interlokutorzy Cię zrozumieli - będą przychylniej
    nastawieni ;-))

    mangha

  • 3. Data: 2003-11-12 22:02:11
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Oj ciężka sprawa, może być duży stres... Moja rada: napisz sobie
    > odpowiedzi na wszelkie standardowe pytania i naucz się ich.

    No a co bedzie, jak zadadza mu pytania niestandardowe?:))

    Aga

  • 4. Data: 2003-11-13 01:05:35
    Od: "domel" <diesel210@[wytnij_to]poczta.onet.pl>

    Tak, na to juz wpadlem ;)

    > No a co bedzie, jak zadadza mu pytania niestandardowe?:))

    huh, hah, rzezbil bede... co gorsza jakam sie tycke... bedzie zabawnie ;P

    pozdr
    domel

    ---