PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank

  • 1. Data: 2003-11-12 15:37:06
    Temat: Eurobank
    Od: "Larry" <l...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów

    Czy ktoś z Was ma może doświadczenie jeśli chodzi o rekrutację w firmie
    EuroBank z Wrocławia.
    Czy wiecie jak tam się pracuje, jak można negocjować wynagrodzenie.
    Interesują mnie też same informacje o firmie.
    Jeśli sprawa jest zbyt osobista można na priva.

    Larry

    l...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-11-16 22:41:10
    Temat: Re: Eurobank
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    Witam.
    Zostales przyjety na rekrutacje..?:)
    Ja tez mialm oferte.
    Slyszlam ze rekrutacje to jest tylko wabik na potencjalnych klientow.
    W rekrutacji uczestniczy duzo osob,robia testy na inteligencje,zadania
    grupowe itp.
    Wszytko trwa kolo 5 godzin.Odpowiedz maja dac listownie czy zakwalifikowales
    sie do nastepnego etapu rekrutacji.
    Ludzie narzekaja i zle mowia o tym banku.I sposobach rekrutacji.
    Jak chcesz wiedziec wiecej pytaj...opisalm w skrocie:)lub podam ci link na
    grupe dyskusyjna gdzie duzo sie o tym mowi.Lub przeszukaj archiwum gazety
    "wprost"...jak sie nie myle.Tam byl o tym artukul.
    Pozdrawiam Martyna

  • 3. Data: 2003-11-17 16:17:56
    Od: "Rybka " <b...@g...pl>

    Witam Cie Larry,

    Jesli chodzi o rekrutacje w Eurobanku mam bardzo zle wspomnienia. To nie
    byla rekrutacja a poddanie procesowi rekrutacyjnemu. Wszystko trwalo 5
    godzin. A, nawiasem mowiac staralam sie o stanowisko w dziale obslugi
    kienta; co do innych stanowisk nie mam pojecia jak sie to odbywalo.
    Juz przy zaproszeniu na rozmowe - telefonicznie- pani pytala mnie o rozne
    rzeczy. Wlasciwie o to co wpisalam wypelniajac ankiete zgloszeniowa. Na
    miejscu, tj. w hotelu Dorint (tam maja siedzibe) poddano nas testowi na
    inteligencje (ciagi matematyczne, znaczenia wyrazow, synonimy itp) potem byl
    drugi test z pytaniami typu: kto to jest trudny klient. Zeby bylo malo
    zaproszono mnie na rozmowe z pania z dzialu HR - bardzo niemila atmosfera -
    (musialam cos sprzedac, zagrac trudna do roztrzygniecia sytuacje... ,
    rozstrzygnac czy sprzedalabym karte kredytowa pijanemu bardzo bogatemu
    klientowi wiedzac, ze jeszcze tylko ta jadna karta jest mi potrzebna ,zeby
    dostac miesieczna premie) potem wszystkich ubiegajacych sie o prace
    podzielono na kilkuosobowe grupy, kazda dostala jakies zadanie (np. masz
    ilestam budzetu, musisz sprzedac tyle i tyle kart i wymyslasz jak sciagnac
    do siebie klientow), przysluchiwali sie temu ci specjalisci o rekrutacji.
    Potem podziekowano za udzial i to bylo tyle. Wyszlam potwornie zmeczona i
    czulam sie jakby mi ktos wypral i wykrecil mozg. Dwa dni pozniej dostalam od
    nich list - tak napisany, ze dwa razy to czytalam, zeby pojac o co chodzi -
    ze niestety nie moga zaprosic mnie na dalsza rekrutacje. Odsapnelam, bo
    skoro rekrutacja tak wyglada to jak wygladalaby wspolpraca?
    Co do negocjacji wynagrodzenia to niebardzo jest co i jak negocjowac.
    Dostajesz 800 zl brutto i do tego prowizja, ale dopiero w drugim czy trzecim
    msc pracy. Ale zeby dostac taka prowizje musisz sprzedac np. 5 kart
    kredytowych i 20 kont osobistych co biorac pod uwage lokalizacje stanowisk
    jest zdeczko trodne.
    Ogolnie mam wrazenie, ze Pan Lukasiewicz, ktory jest wlascicielam Eurobanku,
    wymyslil sobie cale przedsiewziecie za mnostwo pieniedzy i teraz realizuje
    swoja piekna wizje. Zycze mu powodzenia.
    Tobie rowniez,
    pozdrawiam, B.

  • 4. Data: 2003-11-18 13:08:54
    Od: "Larry" <l...@p...onet.pl>

    Witaj B

    Ja akurat startowałem na stanowisko o nieco innym charakterze
    Jestem kilka dni po rozmowie ale już dzisiaj wiem że nawet gdyby
    zaproponowano mi to stanowisko to i tak bym go nie przyjął.
    Ludzie z ktorymi rozmawiałem byli co najmniej dziwni.
    Na miejscu dowiedziałem się, że ma byc jakis test.
    Gdybym wiedzial wcześniej to bym sobie coś poczytał ( wiedza teoretyczna z
    testu nijak się ma do praktyki )
    Ogolnie ludzie z ktorymi rozmawiałem byli dość smutni, spodziewałem się
    czegoś innego.
    Rozmawiało mi się z nimi jakby byli z innej bajki ( oboje młodzi a jakże
    starzy jednocześnie )
    Eurobank to dość młody twór i nie wiem czy nie stworzony tylko po to, zeby
    za 1-2 lata sprzedać licencję i sieć placowek jakiemuś zachodniemu bankowi.
    Dzień przed wizytą spotkałem w markecie ludzi z Eurobanku.
    Byli strasznie szczęśliwi że ktoś z nimi wogole rozmawia ( zero klientów )
    ale jak się spytałem jak się pracuje to świetnie i zarobki o.k. (
    zaznaczyłem im że jestem z konkurencji i tylko tak się pytam dla
    porównania )
    Tak że te 800 zl + premia nie powinna wspólgrać z ich zadowoleniem
    Ale przy dzisiejszym bezrobociu ja to rozumię.

    Pozdrowionka

    http://www.gazeta.pl/usenet/