PracaGrupypl.praca.dyskusje › RP-7 przedluzenie terminu

  • 1. Data: 2003-11-12 16:37:10
    Temat: RP-7 przedluzenie terminu
    Od: "theAnalize" <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos z Was składał już wniosek do ZUS o przedłużenie terminu wystawiania
    ww. druków. Interesuje mnie przykładowa treść takiego pisma. I jeszcze jedno
    pytanie, podawać w nim do kiedy prosi się o przedłużenie?

    Z góry dziękuje za info.

  • 2. Data: 2003-11-13 07:13:54
    Temat: Re: RP-7 przedluzenie terminu
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "theAnalize" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jedno
    > pytanie, podawać w nim do kiedy prosi się o przedłużenie?

    ostatnio czytałem (w gazecie krakowskiej), że przedłużono terminy składania
    RP7 w ZUSie do 2006 roku!!

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-11-13 07:38:59
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bovarh$a9l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wystawiania
    > jedno

    > ostatnio czytałem (w gazecie krakowskiej), że przedłużono terminy

    W zus mi to samo mowili.Dla pracownikow termin przesuniety.
    Z tym, ze to chyba kadrowiec sie pyta, a kadry maja termin wystawiania
    przedluzony dopiero po wymienieniu jakis pism z zus. Najprosciej w zus
    spytac.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    > pozdr
    > Krzysiek

    ---

  • 4. Data: 2003-11-13 13:35:15
    Od: "ciacho" <m...@f...wp.pl>

> [...]
    jedno
    > pytanie, podawać w nim do kiedy prosi się o przedłużenie?

    A to ma być z punktu widzenia pracodawcy, co się nie wyrabia w czasie z
    obsłużeniem wszyskich zainterersowanych byłych i obecnych pracowników? Tak?

    c.

  • 5. Data: 2003-11-15 22:11:06
    Od: "Krzysztof K." <c...@p...com>

    dokumenty o naliczenie kapitału początkowego zakłady pracy muszą złożyć do
    końca tego roku, natomiast osoby fizyczne do końca 2006