PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna ???? › Re: rozmowa kwalifikacyjna ????
    From: "Piotr Pater" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa kwalifikacyjna ????
    Date: Thu, 15 May 2003 02:22:03 +0200

    Uzytkownik "Marta Jakubiak" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:3EC23C48.723CD914@wp.pl...

    > wyjasnijcie mi po co zadaja pytania w stylu :
    >
    > dlaczego uwazasz ze powinnismy cie zatrdunic?
    > dlaczego chcesz pracowac?
    > jakie masz cechy które pozwoliłyby ci tu pracowac?
    >
    > jezeli osoba ubiega sie o prace w kinie jako sprzedawca za barem
    > (sprezdaz popkornu i coli)??????????
    >
    > chyba za duzo naczytali sie poradników o prace i mysla ze kazda
    praca
    > wymaga rozmowy kwalifikacjyjnej
    ____________
    Przede wszystkim, proponuje wysylanie wiadomosci w trybie tekstowym
    ( nie html)
    - bo wychodza bledy " ogonków" - jak to widac.
    Ale to nie jest istotne.
    Pracodawca formuluje pytania tak jak sie mu podoba.
    Ma do tego prawo.
    Jesli Ci sie nie podoba formulowanie pytan pracodawcy, to szukaj
    pracodawcy, który formuluje
    pytania inaczej.
    Jest wolny rynek.Wiem ze" o prace jest trudniej, niz latwiej" -
    natomiast ja jestem z tej drugiej strony.
    -tzn. jestem pracodawca: z tego powodu mam wiecej problemów, niz Ci
    sie wydaje...
    np: potrzebuje pracowników - nie wyobrazasz sobie jak trudno ich
    znalezc!
    - kazdy liczy na ciepla posadke i pensje.
    Znajdz w internecie jakikolwiek kalkulator kosztów utrzymania
    pracownika i jezeli umiesz liczyc,
    to policz, ile Mozesz kosztowac pracodawce przy najnizszej krajowej.
    pozdrawiam
    PP