PracaGrupypl.praca.dyskusje › rownowazny czas pracy

  • 1. Data: 2005-09-08 14:25:15
    Temat: rownowazny czas pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Prosze o wyjasnienie nastepujacej kwestii:
    Jezeli pracuję wg rownowaznego czasu pracy to obowiazuje mnie trzy
    miesieczny okres rozliczeniowy?
    Zaklad jest "budzetowka" reszta pracownikow np administracji podlega pod
    miesieczny okres rozliczeniowy.
    Jak to jest z tym czasem pracy? dokladnie chodzi o 15 sierpnia, ktory
    byl dniem wolnym a ja pracowalam dzis okazalo sie ze nie dostane za to
    100 % dodatku do pensji tylko wolny dzien i to w okresie trzech miesiecy!

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-09-08 18:17:43
    Temat: Re: rownowazny czas pracy
    Od: "madamjo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Fumfol" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dniem wolnym a ja pracowalam dzis okazalo sie ze nie dostane za to 100 %
    > dodatku do pensji tylko wolny dzien i to w okresie trzech miesiecy!

    Okres rozliczeniowy powinien zostać ustalony w Regulaminie pracy
    pozdrawiam
    madamjo

  • 3. Data: 2005-09-09 08:35:51
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Ja w umowie o prace mam tylko zapisane ze moge pracowac do 12 godzin
    rowniez w niedziele i swieta nikt wiecej w mojej pracy nie podlega pod