PracaGrupypl.praca.dyskusje › A popatrzcie co piszą fachowcy:

  • 1. Data: 2005-09-08 14:34:19
    Temat: A popatrzcie co piszą fachowcy:
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Na forum "ortografia"
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=374&w=28782
    837&a=28783689

    aczkolwiek podany tam przykład nie przypadł mi do gustu

  • 2. Data: 2005-09-08 14:39:53
    Temat: Re: A popatrzcie co piszą fachowcy:
    Od: Stachu <p...@p...onet.pl>

    stokrotka napisał(a):
    > Na forum "ortografia"
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=374&w=28782
    837&a=28783689

    > aczkolwiek podany tam przykład nie przypadł mi do gustu

    Po pierwsze: jacy fachowcy?

    Po drugie: nic nowego tam nie widziałem, co by cos wniosło do dyskusji.

    Po trzecie: jakbyś mi odpowiadała to koniecznie zacznij nowy wątek.

    Michał

  • 3. Data: 2005-09-08 17:27:19
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching stokrotka write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of czw, 08 wrz 2005 at 14:34 GMT

    >Na forum "ortografia"
    >http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=374&w=2878
    2837&a=28783689

    Ja bardzo proszę - po raz wtóry - na pl.hum.polszczyzna się przenieś z tymi
    wojnami ortograficznymi. Walka o reformę ortografii *nijak* się ma do dyskusji
    o rynku pracy.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 4. Data: 2005-09-08 17:44:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jakub Turski [Thu, 8 Sep 2005 17:27:19 +0000 (UTC)]:

    > Walka o reformę ortografii *nijak* się ma do dyskusji
    > o rynku pracy.

    Jak sie nie ma? Raz, pokazuje skad sie bierze bezrobocie calkiem
    widac sporej czesci osob ;) Dwa, stanowi ciekawa prognoze, ze za
    pare lat jak matoly wejda na rynek pracy, beda lepsze warunki dla
    tych normalnych :)

    Kira

  • 5. Data: 2005-09-08 18:05:15
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@b...pl>

> [...]
    > widac sporej czesci osob ;) Dwa, stanowi ciekawa prognoze, ze za
    > pare lat jak matoly wejda na rynek pracy, beda lepsze warunki dla

    Dobrze, ze na koncu bylo :) bo wynikalo by z tego, ze jestem nienormalny....

  • 6. Data: 2005-09-08 20:43:26
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:slrndi0t4i.vd1.yacoob@magi.nerv.pl Jakub Turski
    <y...@S...hell.pl> pisze:

    > Ja bardzo proszę - po raz wtóry - na pl.hum.polszczyzna się przenieś z
    > tymi wojnami ortograficznymi. Walka o reformę ortografii *nijak* się ma
    > do dyskusji o rynku pracy.
    Po co odpowiadasz trollowi? Niech zdechnie z głodu.

    Jotte