PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja na stanowisko programisty w eurobanku

  • 1. Data: 2005-01-18 10:27:21
    Temat: rekrutacja na stanowisko programisty w eurobanku
    Od: "Łukasz" <f...@o...pl>

    Witam

    startuje na stanowisko programisty w eurobanku, zlozylem cv, zostalem
    zaproszony na test test napisalem, teraz zostalem zaproszony na
    rozmowe, mam pytanie czego sie moge spodziewac na tej rozmowie? jak
    bedzie wygladal dalszy ciag rekrutacji ile jeszcze etapow/rozmow mnie
    czeka? jaka place mi zaproponuja jesli przejde rekrutacje (ile
    zarabiaja programisci w tej firmie)?

    Lukasz

    P.S.
    przeczytalem chyba wszystko co bylo napisane o eurobanku na grupie ale
    wiekszosc jest na temat pracy na stanowisku doradcy, konsultanta itp.

  • 2. Data: 2005-01-18 11:18:56
    Od: "tomike" <t...@w...pl>

    > P.S.
    > przeczytalem chyba wszystko co bylo napisane o eurobanku na grupie ale
    > wiekszosc jest na temat pracy na stanowisku doradcy, konsultanta itp.

    daj znac jak juz sie dowiesz tego wszystkiego

    pzdr

  • 3. Data: 2005-01-18 17:07:23
    Od: "cyrusNew" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeczytalem chyba wszystko co bylo napisane o eurobanku na grupie ale
    > wiekszosc jest na temat pracy na stanowisku doradcy, konsultanta itp.

    zawsze możesz się zapytać o to wszystko, możliwe że nawet tego od ciebie
    oczekują.