PracaGrupypl.praca.dyskusje[rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić? › Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
  • Data: 2003-11-09 22:14:05
    Temat: Re: [rekrutacja] Dlaczego pani z personalnego musi mnie udupić?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "higamus" <h...@p...net.a_to_juz.usun> napisał w
    wiadomości news:bomdbc$ct2$1@news.onet.pl...
    <cut>
    > I w ani jednym przypadku nie udało mi się przebić przez rzeczoną panią..
    >
    > WIĘC O CO CHODZI???

    Naucz sie sciemniac pod rzeczona pania i tyle. Kiedys mialem rozmowe w duzej
    firmie i szefowi dzialu IT zalezalo, zebym u niego pracowal, a pani z HR
    mogla wszystko skreslic, to sam mi powiedzial, co mam jej mowic:) No i bylo
    milo, nikt nie zalowal. Niestety, merytoryczna dyskusja to jedno, ale z
    HR-ami bracie nie pogadasz jak z normalnym czlowiekiem - oni rozumiesz
    czytaja ksiazki z ktorych wynika, ze jak trzymasz rece zlozone w ten czy
    inny sposob albo siedzisz tak a nie inaczej, to sie nie nadajesz, bo za
    nerwowy np. jestes. Ja tez czytalem te ksiazki, ale nie chce mi sie z nimi
    walczyc, wiec mowie to co wiem, ze chca uslyszec, a powaznie rozmawiam z
    ludzmi powaznymi, i tobie tez tak radze.
    pozdr
    /p