PracaGrupypl.praca.dyskusje › regulamin firmy a praca na zlecenie

  • 1. Data: 2004-01-19 15:25:34
    Temat: regulamin firmy a praca na zlecenie
    Od: "ps" <p...@p...pcm.com.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie, w firmie wprowadzono poprawkę do regulaminu która dotyczy
    pracowników pracujących w niej na zlecenie. Czy to jest zgodne z prawem
    skoro pracuje w tej firmie na zlecenie, to nie jestem jej pracownikiem
    (chyba). Czy obowiązuje mnie regulamin ?, a jeśli nie to czy taki regulamin
    dla pracowników pracujących na zlecenie jest zgodny z jakimkolwiek prawem ?

    pzdr.
    P.S.

  • 2. Data: 2004-01-19 17:47:34
    Temat: Re: regulamin firmy a praca na zlecenie
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Nie. Chyba ze w umowe cywilnej (zlecenie) masz wyszczegolnione te
    paragrafy. Nie podejrzewam, zeby tak bylo, bo byloby to zbyt jawne obejscie
    prawa (unikanie zatrudnienia w oparciu o umowe o prace)

  • 3. Data: 2004-01-20 15:14:16
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    regulamin
    > dla pracowników pracujących na zlecenie jest zgodny z jakimkolwiek prawem
    ?

    Kurdelebele
    zbyt ogólnikowo napisałeś

    osoby wykonujące czynności na terenie przedsiębiorstwa na umowę
    cywilno -prawną mogą podlegać niektórym artykułom regulaminu
    pracy............ ale którym, niektórym .. to trudno odpowiedzieć ......
    jaśniej proszę

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2004-01-21 09:59:27
    Od: "ps" <p...@p...pcm.com.pl>

> [...]
    > cywilno -prawną mogą podlegać niektórym artykułom regulaminu
    > pracy............ ale którym, niektórym .. to trudno odpowiedzieć ......

    wyjaśniam

    paracuje juz pół roku w siedzibie firmy, forma zatrudnienia to umowa o
    dzieło
    około miesiąca temu pracodawca wprowadza zapis w regulaminie (Dla osób
    pracujących na zlecenie: nie można używać nielegalnego softu, wszelkie
    negatywne konsekwencje(kary pieniężne) w razie kontroli ponosi pracownik ),
    oczywiście mój pracodawca nie dał mi żadnego softu, a jednocześnie musze
    jakoś pracować tak więc zainstalowałem minimum potrzebne do pracy (bez
    licencji).
    Oczywiście ten zapis jest bardzo nie fair w stosunku do pracownika, ale czy
    ma on moc prawną?, i co by było np w przypadku kontroli ?, czy wybroniłbym
    sie w sądzie?

  • 5. Data: 2004-01-21 10:56:22
    Od: "mdrok" <m...@p...neostrada.zyrRevers>

    Użytkownik "ps" <p...@p...pcm.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czy
    > ma on moc prawną?, i co by było np w przypadku kontroli ?, czy wybroniłbym

    Odpowiedzialnosc za soft ponosi pracodawca a nie pracownik.