PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
  • Data: 2003-03-07 11:54:15
    Temat: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukuje pracy od prawie roku. I nie probujcie mi powiedziec ze wszyscy i
    > wszedzie pracuja do utraty tchu, z klapkami na oczach (tylko praca), itp.
    > Wielokrotnie a ostatnio, szczegolnie od nowego roku, zauwazylem wrecz
    > chorobliwe opoznienia w czytaniu e-maili i to nie tylko w duzych firmach ale
    > praktycznie wszedzie gdzie do czynienia mamy z poczta "sluzbowa" dotyczaca
    > szczegolnie wlasnie naszego problemu, czyli naszych aplikacji. Moze po
    > prostu nie wzieliscie pod uwage jednej sprawy.........................cale
> [...]

    Widze, że niektórym z was się dalej w głowie miesza.
    Jakim prawem oczekujecie, że ktoś się przejmie waszym emailem.
    Dlaczego obrażacie nieznane osoby, argumentując, że zbyt późno zareagowały na wasze
    wypociny.
    Musiały zareagować?
    Rynek pracy jest dzieki Bogu prawie wolnym rynkiem. Bądźcie dobrzy to was klienci
    (pracodawcy)
    zauważą a nie terroryzujcie ich.
    Jak byście się czuli, gdyby wam sklepikarz zamiast "Dzień Dobry", powiedział: "Co ty
    sobie Kowalski
    k***a myślisz! Ja już miesiąc temu ulotki po osiedlu roznosiłem, że mam świetny serek
    a ty dopiero
    dzisiaj do sklepu zajrzałeś?!"

    mer