PracaGrupypl.praca.dyskusjeraiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!! › Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: raiffeisen - zaraz mnie szlag trafi !!!
    Date: Wed, 5 Mar 2003 14:50:56 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    "Gluestick" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b44pmd$qjs$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Znasz ją? Znasz mnie? (ja Ciebie nie :-( ) Na podstawie jednego postu,
    > kilkuset znaków, wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

    Znam ja. Ciebie nie znam - jedyne czym sie zaprezentowales - to twoj post z
    obelgami na temat obcej ci osoby - wiec jakie mam wyciagac wnioski?

    > OK zgadzam się. To jest jak najbardziej możliwe, ale lepiej niech ta pani
    > nie bierze do ręki noża, bo może komuś go wbić odruchowo :-)))))

    A widzisz - czyli nie musi byc tak jak mowiles.

    > mail
    >
    > Tak, spiskowa teoria dziejów się ujawnia. Cykliści porwali mojega maila
    > do siebie na serwer, a tam łotry zapodali mu taką scieżkę relayerów,
    > że mail błądził przez 3 tygodnie. Zanim dotarł na miejsce. W tym czasie,
    > któryś cyklista sam dostał się na to stanowisko bo podjechał
    > pod kadry w Banku rowerem :-))))

    Wszystko moze sie zdarzyc;) - tak powaznie to twoj przyszly pracodawca nie
    odpowiada za sciezke ktora idzie wyslany przez ciebie mail.

    > Mało tego, juz po przeczytaniu mojej "wspaniałej oferty" ci sami cykliści
    > pochwycili potwierdzenie przeczytania i unieśli je na swoich szatańskich
    > maszynach gdzieś hen po kresy Internetu. :-)))))
    >
    > Sorry ale nie mogłem sie powstrzymać :-))))

    No ja rozumiem - moze spusc z tonu w cv - dla banku bedzie dalej atrakcyjne
    a terrorysci juz nie zechca?;)

    > Doskonale rozmumiem, że rekrutacja może trwać bardzo długo.
    > Ale chyba oferty są czytane na początku, potem to ja moge i pięć razy
    > sie spotykać z nimi na rozmowach jeśli rokuje to jakieś nadzieje na
    > zatrudnienie

    Powiedzmy ze sa czytane - tak jak mowilem potwierdzenia wtedy nie musiales
    pisac (tym bardziej, ze jak ktos napisal w ktorym z postow, nie ma tam
    Outlooka - na 100%) a pozniej - coz, moze nie byles osoba z ktora chciano
    sie spotkac? Moze twoje kwalifikacje byly za niskie? Albo za wysokie na to
    stanowisko? Albo cofnieto etat i tyle?

    > To nie tak, potwierdzenie doszło natychmiast po przeczytaniu - czyli
    > wczoraj.

    Dostales potwierdzenie przeczytania - ale jeszcze raz powtarzam, ze czytnik
    informuje ze nadawca zazadal potwierdzenia - zezwolic czy nie? I tyle. Czy
    pyta po raz drugi - nie pomne. Zreszta co ja tam bede sie klocil - moze
    faktycznie przeczytano to dopiero teraz? Moze tez przyszlo 1500 ofert? Moze
    najpierw znaleziono kogos kto odpowiadal wszystkim kryteriom i nie szukano
    dalej? Moze ten ktos zrezygnowal i sprawdzano reszte ofert po takim czasie?
    Moze....

    > A Tobie dlaczego ?

    No zgadnij
    /p