PracaGrupypl.praca.dyskusje › radio w pracy

  • 21. Data: 2010-09-05 05:40:07
    Temat: Re: radio w pracy
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    luki789 napisał(a):

    > To może jakiś multitransmiter (są takie?) z przekierowaniem na
    > jakieś antyradio czy inną dwójkę.

    multitransmiter zasilany sygnałem z mp3 albo z
    polskastacja.pl

    Kapną się dopiero jak nie będzie wiadomości :)

    --
    mariusz

  • 22. Data: 2010-09-05 13:47:34
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Oho! ktoś zaczyna pomału czaić bazę... :D

    tak ja dziecko a słuchacze to dorośli... ja już to przerabiałem...

  • 23. Data: 2010-09-05 14:45:27
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?
    > debile potrafią siedzieć przy nim 8 godzin, ale ja po 15 sekundach RMFu
    > mam dość...

    Mi się w głowie nie mieści firma w której ktoś słucha radia/muzyki na
    głos. Pracowałem w małych/średnich firmach a teraz w dużej korporacji i
    coś takiego nigdy nie miało miejsca. Wszyscy używają słuchawek i nikomu
    nawet do łba nie przychodzi zapytać czy można coś na głos puścić...

    Moim zdaniem idź do szefa i zgłoś, że nie potrafisz pracować w takim
    hałasie. Jak nie zareaguje to za przeproszeniem w poj**** firmie
    przyszło Ci pracować. Moje wyrazy współczucia. Niezależnie co prawo
    pracy mówi tu obowiązują przede wszystkim reguły dobrego wychowania. Z
    trzeciej strony jak obserwuje młodzież chodzącą tudzież podróżującą
    komunikacją publiczną z puszczoną muzyką na głos to przestaje mnie
    dziwić takowe zjawisko :/

  • 24. Data: 2010-09-05 16:20:36
    Od: s...@v...pl

    > istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?
    > debile potrafią siedzieć przy nim 8 godzin, ale ja po 15 sekundach RMFu mam
    > dość...

    Złóż donos o publiczne odtwarzanie radia bez zezwolenia (zakładam ze szef nie
    wykupił) do ZAIKS, STOART itp.

  • 25. Data: 2010-09-05 16:31:26
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 5 Wrz, 16:45, sieciowy groszek
    <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > coś takiego nigdy nie miało miejsca. Wszyscy używają słuchawek i nikomu
    > nawet do łba nie przychodzi zapytać czy można coś na głos puścić...

    Taki dryl jest u was? Prawie jak w wojsku - sluchawki wloz, sluchawki
    zdjac. Nie zazdroszcze.

    Ja tam kiedys przynioslem do firmy glosniki komputerowe i przez
    miesiac puszczalismy sobie muze z lat 80-tych. Sluchawki tez sa dobre
    ale podobno ich naduzywanie niszczy sluch i wiec lepiej ich nie
    stosowac za czesto.

  • 26. Data: 2010-09-05 18:58:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6078p$jl0$1@mx1.internetia.pl identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> pisze:

    > tak ja dziecko a słuchacze to dorośli... ja już to przerabiałem...
    Możliwe.
    Dla dzieci z trudnościami robi się powtórki, zajęcia wyrównawcze,
    korepetycje itp.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2010-09-05 19:05:14
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@g...com> napisał

    > Taki dryl jest u was? Prawie jak w wojsku - sluchawki wloz, sluchawki
    > zdjac. Nie zazdroszcze.

    Czego? Że panuje tam normalny poziom kultury społecznej?

    > Ja tam kiedys przynioslem do firmy glosniki komputerowe i przez
    > miesiac puszczalismy sobie muze z lat 80-tych.

    Ale jak mniemam *wszyscy* się na to zgodzili.

    K.

  • 28. Data: 2010-09-06 08:28:13
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Możliwe.
    > Dla dzieci z trudnościami robi się powtórki, zajęcia wyrównawcze,
    > korepetycje itp.

    straszenie skomplikowany ten Twój tok rozumowania...

  • 29. Data: 2010-09-06 08:50:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    znam taka teorie ze jak ktos nie slucha rmfu to jest nienormalny...

  • 30. Data: 2010-09-22 10:23:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "luki789" <l...@o...pl>

    > Co do eremefu, to naprawdę jest straszne..

    RMFowe miasto muzyki też jest straszne ?