PracaGrupypl.praca.dyskusje › radio w pracy

  • 1. Data: 2010-09-04 14:32:13
    Temat: radio w pracy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?
    debile potrafią siedzieć przy nim 8 godzin, ale ja po 15 sekundach RMFu mam
    dość...

  • 2. Data: 2010-09-04 14:34:58
    Temat: Re: radio w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5tlge$o21$1@mx1.internetia.pl identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> pisze:

    > istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?
    > debile potrafią siedzieć przy nim 8 godzin, ale ja po 15 sekundach RMFu
    > mam dość...
    Przynieś swoje i włącz Radio Maryja.
    Nie poddawaj się, bądź twardy jak Roman Bratny.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-09-04 14:53:29
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    W dniu 2010-09-04 16:34, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i5tlge$o21$1@mx1.internetia.pl identifikator: 20040501

    > Przynieś swoje i włącz Radio Maryja.
    > Nie poddawaj się, bądź twardy jak Roman Bratny.

    Nie wiem ile bym wytrzymał przy nagromadzeniu takiej ilości głupoty na
    cm^3 słuchając obu tych radiów na jeden raz.
    Co do eremefu, to naprawdę jest straszne..
    Pracowałem w budżetówce i tam to jest plaga w każdym możliwym pomieszczeniu.

  • 4. Data: 2010-09-04 14:59:28
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-09-2010 o 16:34:58 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:i5tlge$o21$1@mx1.internetia.pl identifikator: 20040501

    > Przynieś swoje i włącz Radio Maryja.
    > Nie poddawaj się, bądź twardy jak Roman Bratny.

    Nie ma to jak budowanie dobrych relacji w kadrze. Autor wątku pewnie jest
    już bezsilny i szuka ratunku w regulacjach prawnych. A może właśnie lepiej
    zając się tymi stosunkami międzyludzkimi, bo zaraz znów będzie musiał
    poszukać podstawy prawnej do innej sytuacji itd itd i zamiast pozytywnych
    relacji międzyludzkich to będzie studiował dzienniki :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-09-04 15:22:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identifikator: 20040501 napisa?(a):

    > istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?

    Taa, istnieją: Abonament :)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-09-04 15:24:15
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    są tacy ludzie z którymi nie można z nimi porozmawiać, kiedyś ZOMO było
    ratunkiem, a dziś - trzeba słuchać i się denerwować... a może jakiś donosik
    do jakiegoś urzędu (UKE?)?

  • 7. Data: 2010-09-04 15:28:58
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    albo inna sprawa, jest taki koleś, który w pracy bez przerwy beka... nie
    robi tego po cichu, średnia długość beknięcia to ze 4 sekundy, a głośność
    taka, że słychać na końcu korytarza... co można zrobić?

  • 8. Data: 2010-09-04 15:51:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5toqs$ku4$1@mx1.internetia.pl identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> pisze:

    > albo inna sprawa, jest taki koleś, który w pracy bez przerwy beka... nie
    > robi tego po cichu, średnia długość beknięcia to ze 4 sekundy,
    To w końcu bez przerwy, czy jednak robi przerwy?

    > a głośność taka, że słychać na końcu korytarza... co można zrobić?
    Ćwiczyć.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2010-09-04 16:31:54
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
> [...]
    > tego po cichu, średnia długość beknięcia to ze 4 sekundy, a głośność taka, że
    > słychać na końcu korytarza... co można zrobić?

    Dla odmiany można puszczać bąki...

  • 10. Data: 2010-09-04 16:49:32
    Od: r...@m...com

    > istnieją jakieś prawne uregulowania dotyczące słuchania radia w pracy?
    > debile potrafią siedzieć przy nim 8 godzin, ale ja po 15 sekundach RMFu mam
    > dość...

    kup transmiter FM na allegro, podlacz do bateri, ustaw czestotliwosc
    RMF,zapakuj w plecak, plecak postaw w pracy mozliwie blizko radia.