PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
    From: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pseudoinformatycy
    Date: 24 Jul 2005 21:11:57 +0200

    > Wtłoczenie studentowi do głowy choćby i algorytmów, nie wymaga uczenia go
    > programowania w jakimś (wstaw tutaj dowolny) język. Studia mają zachęcić
    > studenta do wybrania własnej ścieżki i rozwijania się, a nie produkować
    > dziesiątki studentów niczym nie różniących się od siebie (ale oczywiście
    > wszystkich 'programistów'). Rozumiem, że ktoś kończący według Ciebie
    > studia o kierunku 'Sieci komputerowe' nie jest informatykiem?

    Zalezy czego sie na tych studiach zostal nauczony (jesli sie uczyl tam
    protokolow, konfigurowania sieci i takich tam, to okreslenie technik ds. sieci
    wydaje mi sie lepszym okresleniem). No i roznimy sie w pogladzie na role studiow
    wyzszych. W moim mniemaniu studia powinny przekazywac wiedze i umiejetnosci, a
    nie "zachęcić studenta do wybrania własnej ścieżki i rozwijania się". To brzmi
    jak zajawka Wyzszej Szkoly Rozwoju Duchowego. Sa takie, poszukaj w sieci - tam
    bedziesz mogl odreagowac swoja zyciowa traume spowodowana przymusem programowania.

    > Wydaje mi się, że nie rozumiesz co napisałem.
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałem.

    Niczego konkretnego nie napisales.

    > W takim razie rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach.

    No coz, w takim razie musze konstatowac: nie znasz sie, a sie wymadrzasz. Nie
    ladnie.

    A.