PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycy › Re: pseudoinformatycy
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pseudoinformatycy
    Date: Sun, 24 Jul 2005 18:42:27 +0000 (UTC)

    Aleksander Galicki <c...@p...fm> wrote:

    > A moglbys to rozwinac? Te przedmioty, ktore wymienilem, sa niepotrzebne? Czy
    > moze da sie je wykladac bez 'programowania'?

    Wtłoczenie studentowi do głowy choćby i algorytmów, nie wymaga uczenia go
    programowania w jakimś (wstaw tutaj dowolny) język. Studia mają zachęcić
    studenta do wybrania własnej ścieżki i rozwijania się, a nie produkować
    dziesiątki studentów niczym nie różniących się od siebie (ale oczywiście
    wszystkich 'programistów'). Rozumiem, że ktoś kończący według Ciebie
    studia o kierunku 'Sieci komputerowe' nie jest informatykiem?

    > IMO dosc dobrze rozumiem to slowo, nawet zarabiam tym na zycie. Jesli wydaje ci
    > sie inaczej - prosze o jakies konkrety.

    Och. To tłumaczy wiele odnośnie Twojej reakcji i krytycznych uwag.

    > Skonczylem ze zlosciwosciami, chce jednak zobaczyc co masz do powiedzenia

    Powinienem się cieszyć?

    > merytorycznie. Wydawalo mi sie, ze nie rozumiesz po co jest programowanie na

    Wydaje mi się, że nie rozumiesz co napisałem.

    > studiach. Chetnie uslysze, jak bys widzial studia (CS albo software
    > engineering) bez programowania. Chcac uniknac nieporozumien

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem.

    > terminologicznych: "programowanie" = konstrukcja programu.

    W takim razie rozmawiamy o dwóch różnych rzeczach.
    I nie widzę w związku z tym sensu dalej ciągnąć _tej_ dyskusji.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based