PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwane studia czy pisać w cv?

  • 1. Data: 2005-07-18 11:32:13
    Temat: przerwane studia czy pisać w cv?
    Od: "pitos" <p...@i...pl>

    Przerwałem studia na trzecim roku nie uzyskując tytułu, czy mam to
    uwzględnić w moim CV czy raczej nie wspominać o tym i napisać tylko że
    skończyłem technikum? Z góry dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-07-18 11:41:13
    Temat: Re: przerwane studia czy pisać w cv?
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    Użytkownik "pitos" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przerwałem studia na trzecim roku nie uzyskując tytułu, czy mam to
    > uwzględnić w moim CV czy raczej nie wspominać o tym i napisać tylko że
    > skończyłem technikum? Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Wg. mnie powinieneś napisać.
    Teraz szkoła średnia to .....wybacz....nic. Musisz zdobyć doświadczenie.
    Nikt Cię nie zjeebie za to, że chciałeś studiować. Ale to , że jesteś w
    dduuuuuzo gorszej sytuacji niż absolwenci szkół wyższych to chyba wiesz.

    pozdro, powodzenia

  • 3. Data: 2005-07-18 11:44:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Michał T [Mon, 18 Jul 2005 13:41:13 +0200]:

    > Teraz szkoła średnia to .....wybacz....nic.

    Ide sobie w leb strzelic...

    Kira

  • 4. Data: 2005-07-18 11:49:42
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Mon, 18 Jul 2005 13:44:44 +0200, Kira wrote:

    > Ide sobie w leb strzelic...

    Tylko traf w tę 1/4 niezajmowaną przez Twoje rozbuchane ego. ;->

    Jarek (bp, nmsp)
    --
    http://hell.pl/agnus/

    dratchell - A slovenly, lazy woman

  • 5. Data: 2005-07-18 11:50:03
    Od: "pitos" <p...@i...pl>

    tak wiem, że w tych czasach wykształcenie średnie to nie za dużo ale mam
    nadzieję, że nadrobie to pięcioletnim doświadczeniem w pracy, chociaż w
    większości ofertach pracy podstawa to wykształcenie wyższe. Trochę tego nie
    rozumie bo przecież więcej jest wart pracownik z doświadczeniem ale bez
    wykształcenie, niż pracownik z wyższym wykształceniem ale bez doświadzenia.
    Tak przynajmniej mi się wydaje.

  • 6. Data: 2005-07-18 11:52:47
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jarek Hirny [Mon, 18 Jul 2005 13:49:42 +0200]:

    > Tylko traf w tę 1/4 niezajmowaną przez Twoje
    > rozbuchane ego. ;->

    Postaram sie, w koncu nie chcialabym sobie tego ego
    jakos mocniej uszkodzic, za dlugo hodowalam :]

    Kira (n/p, nie trzeba sie powstrzymywac ;>)

  • 7. Data: 2005-07-18 11:58:34
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: pitos [Mon, 18 Jul 2005 13:50:03 +0200]:

    > ale mam nadzieję, że nadrobie to pięcioletnim doświadczeniem
    > w pracy

    Zazwyczaj bez wiekszego problemu. W firmach ktore znam, sadza sie
    po prostu delikwenta, daje mu do zrobienia "cos" i reszta zespolu
    sobie ocenia czy to "cos" i delikwent sie nadaje czy nie.

    > w większości ofertach pracy podstawa to wykształcenie wyższe.
    > Trochę tego nie rozumie

    A juz Ci tlumacze: mnie jeszcze szajba pt "papier, papier, PAPIER!"
    na szczescie zdazyla ominac, ale w tej chwili jest juz nadzwyczaj
    popularna. W efekcie mamy tone absolwentow kierunkow takoz dziwnych
    jak i pozytecznych, z ktorymi nie za bardzo wiadomo co zrobic, bo
    wiekszosc trafila na ten a nie inny przypadkiem, na fali aktualnej
    mody albo 'ze znajomymi'.

    Dzieki czemu kursuja dowcipy typu:
    - Co mowi bezrobotny absolwent Uniwersytetu do pracujacego
    absolwenta Uniwersytetu?
    - "Duza Cole i frytki poprosze".

    Pracodawcom natomiast, zwlaszcza z firm wiekszych a juz nie daj
    Boze zagranicznych wydaje sie, ze ludzie ida na studia zgodne z
    tym co ich interesuje i czego chca sie uczyc. Wiec w efekcie im
    wychodzi, ze taki po studiach bedzie lepszy.

    Kira

  • 8. Data: 2005-07-18 12:51:17
    Od: Tomi <b...@s...pl>

> [...]
    > tym co ich interesuje i czego chca sie uczyc. Wiec w efekcie im
    > wychodzi, ze taki po studiach bedzie lepszy.

    Sa pewne stanowiska , ze trzeba miec papierek , chyba nawet jest przepis
    ze osoba powinna miec kfalifikacje a papierek potwierdza kfalifikacje.
    Sam nie skonczylem studiów , i uwazam ze to sie przydaje tak naprawde
    na stanowiska kierwonicze.W Polsce jest ogolnie bezrobobie i 60%
    absolwentów nie pracuuje w swoim zawodzie.Z tego co uczą na studiach
    to naprawde nie wiem po co marnowac 5 lat jak mozna przejsc
    przeszkolenie.W Polsce tak juz jest powtarzaja ze absolwenci nie mają
    pracy , ale inni to co nie ludzie tez potrzebuja pracowac.

  • 9. Data: 2005-07-19 06:28:18
    Od: keisho <k...@0...pl>

    pitos napisał(a):
    [...]
    > bo przecież więcej jest wart pracownik z doświadczeniem ale bez
    > wykształcenie, niż pracownik z wyższym wykształceniem ale bez doświadzenia.
    > Tak przynajmniej mi się wydaje.

    No i dobrze Ci sie wydaje, tyle że my żyjemy w nienormalnym kraju, gdzie
    ważniejsze są pozory a nie stan faktyczny. A tak przy okazji, to
    osobiście znam kilka osób, które po skończeniu studiów nagle zaczęły
    mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    Jakiejkolwiek.

    --
    pozdr keisho [odpowiadajac na maila usun cyfry z adresu]

    strony WWW :: grafika :: foto
    http://keisho.webpark.pl

  • 10. Data: 2005-07-19 06:43:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    keisho napisał(a):
    > A tak przy okazji, to
    > osobiście znam kilka osób, które po skończeniu studiów nagle zaczęły
    > mieć problemy ze znalezieniem pracy.
    Nagle? Tzn ze wczesniej nie mialy?

    --
    Michal "badzio" Kijewski