PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwane studia a urlop szkoleniowy

  • 1. Data: 2005-02-17 19:35:38
    Temat: przerwane studia a urlop szkoleniowy
    Od: keisho <k...@b...wp.pl>

    Witam grupowiczow, mam pytanie posrednio zwiazane z praca.
    W tym roku przerwalem studia na uczelni w trybie zaocznym, czy w zwiazku
    z tym nadal moge wykorzystac pozostaly mi urlop szkoleniowy?
    Tak sie sklada, ze kadry coraz czesciej przypominaja mi o zaleglych
    dniach ktore musze do konca marca wykorzystac, a nie chcialbym aby latem
    okazalo sie, ze skoro od tego semestru nie studiuje, to polowe urlopu
    juz wykorzystalem (a mam tego az 13 dni).

    keisho (na) http://www.wp.pl
    'piszac na maila, usun niepotrzebne rzeczy'

  • 2. Data: 2005-02-17 20:16:56
    Temat: Re: przerwane studia a urlop szkoleniowy
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego slonecznego/deszczowego dnia keisho <k...@b...wp.pl>
    wystukal[a]:
> [...]
    > latem okazalo sie, ze skoro od tego semestru nie studiuje, to
    > polowe urlopu juz wykorzystalem (a mam tego az 13 dni).

    imo urlop szkoleniowy nie 'przechodzi' na nastepny rok.
    Spróbuj popytac na google.pl /szukaj: urlop szkoleniowy/

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # Wyobraznia jest wazniejsza od wiedzy #

  • 3. Data: 2005-02-17 21:14:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    keisho <k...@b...wp.pl> wrote:

> [...]
    > okazalo sie, ze skoro od tego semestru nie studiuje, to polowe urlopu
    > juz wykorzystalem (a mam tego az 13 dni).

    Hmmm. Jak to przypominają?
    Klasycznie odbywa się to tak, że bierzesz urlop 'szkolny', który jest Ci
    wstępnie rozliczany jako urlop wypoczynkowy.
    Dopiero w momencie kiedy dostarczysz zaświadczenie z uczelni, że zaliczyłeś
    kolejny semestr/rok - kadry rozliczają Ci ten urlop jako szkolny, zdejmując
    te dni ze stanu urlopu wypoczynkowego.

    --
    Przemysław Maciuszko