PracaGrupypl.praca.dyskusje › aneks do umowy - prosze o informacje

  • 1. Data: 2005-02-17 16:02:58
    Temat: aneks do umowy - prosze o informacje
    Od: "Narcik" <n...@p...onet.pl>

    Cześć
    Bardzo prosze o informację sytuacja wyglada tak:
    Firma przenosi się do innego miasta za tydzień. Ja jestem na L4. Nie dostałam
    jeszcze wypowiedzenia zmieniającego. W momencie kiedy skończę chorobę firmy już
    nie będzie tam gdzie pracuję obecnie. Słyszałam, że mają mi dać aneks do umowy
    z miejsce pracy daleko od mojedo miasta. /nic do domu do mnie jeszcze nie
    dotarło/. Pracodowca wie że nie prtzeniosę się gdzie indziej i chce mnie
    zostawić bez niczego/ odprawa, zapłata za wypowiedzenie/ pracuję ponad 5 lat i
    mam umowę na czas nieokreślony. Czy może mi przesłać jakiś aneks do umowy i
    jeśli go nie przyjmę / miejce pracy daleko od mojego miasta/ to będzie
    wypowiedzenie z mojej winy i nic mi nie będzie przysługiwało? Błagam doradźcie
    czy może taki aneks wystosować i z jakimi konsekwancjami dl;a mnie i jak się
    od niego odwoływać aby w sądzie wywalczyć kasę za odprawę za okres
    wypowiedzenia/nic jeszcze bnie mam/ i tak dalej. Jednym słowem chce mnie
    zostawić bez niczego. Błagam o informacje o wszelakich aneksach i możliwościach
    odwołań.
    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-02-17 16:14:19
    Temat: Re: aneks do umowy - prosze o informacje
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hehe, brzmisz mi znajomo... :D

  • 3. Data: 2005-02-17 17:00:07
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 17 Feb 2005 17:02:58 +0100, "Narcik"
    <n...@p...onet.pl> zakodował:

    > Czy może mi przesłać jaki? aneks do umowy i
    >je?li go nie przyjmę / miejce pracy daleko od mojego miasta/ to będzie
    >wypowiedzenie z mojej winy i nic mi nie będzie przysługiwało?

    Jeżeli prześle aneks - musisz go podpisać, żeby zaczął obowiązywać.
    Jeżeli dostaniesz wypowiedzenie warunków pracy i płacy - to do połowy
    trwania okresu wypowiedznia musisz złożyć oświadczenie, że nie
    przyjmujesz nowych warunków (musi być o tym pouczenie). Jeżeli nie
    złożysz takiego oświadczenia, to po upływie okresu wypowiedzenia
    (czyli w Twoim przypadku od 1 czerwca - jeżeli wypowiedzenie
    dostaniesz jeszcze w lutym) pracujesz na nowych warunkach.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded