PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak sie zwolnic z pracy ??

  • 1. Data: 2005-02-17 16:07:44
    Temat: jak sie zwolnic z pracy ??
    Od: "arragorn" <c...@p...onet.pl>

    Przepracowalem w firmie 4 lata...juz podziekuje , mam dosc
    w zwiazku z tym mam pytanie.
    jak sienajkorzystniej zwolnic ?
    dodam ze chcialbym uniknac chodzenia juz do pracy
    jakie sa alternetywy ?

  • 2. Data: 2005-02-17 16:12:58
    Temat: Re: jak sie zwolnic z pracy ??
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Złóż wypowiedzenie za porozumieniem stron

  • 3. Data: 2005-02-17 16:29:29
    Od: "arragorn" <c...@p...onet.pl>

    wtedy uzyskam ekwiwalent za urlop ?

  • 4. Data: 2005-02-17 16:46:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 17 Feb 2005 16:12:58 GMT, "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    wrote:

    >Złóż wypowiedzenie za porozumieniem stron
    Wypowiedzenie lub porozumienie stron. Na raz sie nie da :)
    Ekwiwalent za urlop oczywiscie uzyskasz.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 5. Data: 2005-02-17 17:01:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 17 Feb 2005 16:12:58 GMT, "Shady"
    <s...@p...nospam.fm> zakodował:

    >Złóż wypowiedzenie za porozumieniem stron

    Nie ma czegoś takiego.
    Albo wypowiedzenie, albo porozumienie.
    Ekwiwalent za niewykorzystaną część proporcjonalnego urlopu zawsze się
    należy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2005-02-17 17:09:24
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Nie ma czegoś takiego.
    Wiem wiem, przejęzyczyłam się :)