PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa i powrot "na rynek" › Re: przerwa i powrot "na rynek"
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przerwa i powrot "na rynek"
    Date: Tue, 29 Jan 2008 11:38:57 +0100

    "Herakles" <h...@b...pl> wrote in message
    news:fnmrjk$3pb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jesteś młody, prawie prosto po studiach i po prostu głupi! Oczywiście nie
    > urażaj się, myślę, że kilka słów krytyki Ci nie zaszkodzi. Myślisz, że CV
    > którym jest 3 letnia dziura w życiorysie będzie miało wzięcie na rynku?
    > Otóż z góry Ci mówię, że nie! Jeśli kończyłeś studia po to, żeby pracować
    > zawodzie łopatologa, to baw się, ale pamiętaj, że kiedyś przyjdzie do
    > Ciebie szara rzeczywistość i zaboli. Poza tym z tego, że kończysz studia
    > wynika, że masz za sobą 5(studia)+4(L.O.) lat nieustannej imprezy, może
    > już
    > wystarczy, odwyk i do roboty!!!

    Ja sadze, ze skoro po studiach ma pieniadze (bo pisze o dziurze w CV, czyli
    nie pracowal w trakcie studiow) to znaczy, ze i pozniej tatus mu prace
    zalatwi. Nie ma co krytykowac, w koncu byc moze wlasnie po to rodzice ciezko
    pracowali, zeby miec satysfakcje, ze synek ma latwe zycie. Nie nam to
    oceniac - jedynie mozna poradzic co i jak.

    pozdr