PracaGrupypl.praca.dyskusje › przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2003-11-15 09:23:15
    Temat: przedstawiciel handlowy
    Od: " " <g...@g...pl>

    Mam takie pytanko :Czy osoba 33 letnia , która nie pracowała w ww. zawodzie
    ma szanse dostać pracę jako przedstawiciel, czy jest juz na odstrzał? Jak
    myślicie?

  • 2. Data: 2003-11-15 09:41:10
    Temat: Re: przedstawiciel handlowy
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003 09:23:15 +0000 (UTC), " " <g...@g...pl>
    wrote:

    > Mam takie pytanko :Czy osoba 33 letnia , która nie pracowała w ww. zawodzie
    > ma szanse dostać pracę jako przedstawiciel, czy jest juz na odstrzał? Jak
    > myślicie?

    A dlaczego nie? Jeśli masz odpowiednie podejście do pracy.
    Scenka rodzajowa:
    Przychodzisz do hurtowni przedstawić towar, który sprzedajesz.
    Przy wejściu siedzi koleś w brudnym podkoszulku i czyta gazetę.
    Nie odrywając oczu od gazety pokazuje drzwi i mówi: spierdalaj.

    Co robisz?
    --
    JKorr

  • 3. Data: 2003-11-15 10:07:13
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zawodzie
    > ma szanse dostać pracę jako przedstawiciel, czy jest juz na

    Jest na odstrzał. Zdecydowanie za stara, ludzie w tym wieku już do
    niczego się nie nadają!!!

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

  • 4. Data: 2003-11-15 11:36:00
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On Sat, 15 Nov 2003 11:07:13 +0100, mangha wrote:

> [...]
    > zawodzie
    > odstrzał? Jak
    >
    > Jest na odstrzał. Zdecydowanie za stara, ludzie w tym wieku już do

    U mnie w grupie pracuje 46-latek. Jest R E W E L A C Y J N Y. Jeden z
    najlepszych PH z jakimi miałem do czynienia (a wielu już widziałem - robię
    w tym temacie od kilku lat).
    Nie patrz na wiek - jest nieistotny.
    --
    JKorr

  • 5. Data: 2003-11-17 10:40:00
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przy wejściu siedzi koleś w brudnym podkoszulku i czyta gazetę.
    > Nie odrywając oczu od gazety pokazuje drzwi i mówi: spierdalaj.

    No właśnie - jestem bardzo ciekawy, bo nigdy nie byłem przedstawicielem - a co
    się powinno zrobić? :)

  • 6. Data: 2003-11-17 11:20:30
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On 17 Nov 2003 11:40:00 +0100, Mir wrote:

    > No właśnie - jestem bardzo ciekawy, bo nigdy nie byłem przedstawicielem - a co
    > się powinno zrobić? :)

    Powiem tylko jedno:
    Jeśli wychodzisz - nie nadajesz się do tej roboty.
    --
    JKorr

  • 7. Data: 2003-11-17 11:25:59
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli wychodzisz - nie nadajesz się do tej roboty.

    Tyle to wiem bez kursów specjalistycznych na PH, ale może jakies konkrety

  • 8. Data: 2003-11-17 11:55:58
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On 17 Nov 2003 12:25:59 +0100, Mir wrote:

    > Tyle to wiem bez kursów specjalistycznych na PH, ale może jakies konkrety

    Szkolenie daje tylko podstawy teoretyczne, ale dobry PH powinien mieć pewne
    "wrodzone" cechy potrzebne do wykonywania tego zawodu. A to można sprawdzić
    tylko w praktyce. 3 miesiące okresu próbnego i...

    --
    JKorr

  • 9. Data: 2003-12-23 19:48:51
    Od: "KrZysZtoF" <w...@w...pl>

    ..........JKorr - naprawde ciekawy jestem jakie rozwiązanie proponujesz -
    widząc tego jak opisałeś gbura z jego spierd...... na dzień dobry ??
    Nie jestem ani nie pracowałem nigdy jako PH - ale ciekawość tego rozwiązania
    jest wielka - jakby to powiedział mistrz YODA :-)
    Pozdrawiam
    Kris
    GG: 1176260