PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    From: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Date: Tue, 22 Jun 2004 13:05:33 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@kr.ericpol.pl

    chinol wrote:

    > Przypominam kontekst watku: dyskusja o zasadach na pl.praca.oferowana

    I?
    Chyba nie powiesz, ze to powyzej nie pasuje do kontekstu?

    > Jestes wlascicielka tego basenu. Przychodzi do ciebie setny z kolei gosc i

    W tym czasie tysiace innych kapia sie w kapielowkach.

    > mowi "kochaana szefowo - ja chce bez kapielowek !!!" Ty mowisz "NIE - bo
    > takie sa zasady !!!". Efekt: po kilku miesiacach basen jest czysty i piekny
    > poniewaz kapie sie w nim 13 koneserow kapielowek. A ty jako szefowa zamykasz
    > go, bo nie ma kasy na mleko dla dzieci.

    Glupoty gadasz.
    Rozumiem, ze to byl tylko przyklad (co nie zmienia faktu, ze chybiony).
    Jakos grupa istnieje od baaaardzo dawna i nie widac zeby chylila sie ku
    upadkowi.
    Pozwolisz komukolwiek wejsc do Twojego domu w ubloconych butach?
    A pozwolisz (przepraszam za wyrazenie) nasrac na stole w jadalni?
    Nie? No wlasnie. Zasady.

    > Mi naprawde jest obojetne, czy ta grupa bedzie kodowac literki, czy nie.
    > Chodzi mi tylko o to, ze uzyskujemy efekt taki a nie inny. Od czterech dni
    > na p.p.o pojawilo sie jedno ogloszenie. W tym samym czasie moderator J.
    > zamiescil na p.p.dyskusje kilka postow z wlasnymi myslami. Swieta wojna
    > doprowadzi do marginalizacji p.p.o i wtedy zniknie problem kodowania
    > literek, bo nie bedzie co kodowac. Czy to az tak trudno zrozumiec ??

    Od kiedy masz monopol na przewidywanie przyszlosci?
    Grupa istnieje od dawna i bedzie istniala.
    I bedzie miala sie dobrze, jesli ludzie zaczna MYSLEC i stosowac sie do
    ZASAD.
    W pelni popieram moderatorow, ze nie puszczaja postow nie stosujacych
    sie do FAQ.
    Zastrzezenie moge miec tylko do tego, ze nie daja informacji zwrotnej w
    przypadku gdy odrzucaja oferte.
    Jak juz pisalem wczesniej, dopisanie krotkiego komentarza (nawet tylko:
    "Niezgodne z FAQ." + link do FAQ) i odeslanie do nadawcy powinno w duzej
    mierze zalatwiac sprawe. A jak ktos sie upiera to jego problem.
    --
    Robert Jaskula