PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-21 22:21:05
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-22 00:08, Użytkownik Dariusz Jaworski napisał :

    > Z jednej strony słuszny postulat, z drugiej mam wątpliwości. Dlaczego
    > w FAQ należy informować o jednym, marnym programie, który jest tak

    Ale przecież w .../czytniki.html są linki do konfiguracji wielu
    programów ;) Ta strona z obrazkami z OE to tylko tak... Chociaż z
    drugiej strony... jakoś zauważyłem że chyba wszystkie z próbowanych
    przeze mnie czytników instalowały się z poprawnymi ustawieniami.
    Zostawała zabawa z wrotką, sygnaturką ale podstawowe rzeczy były. No
    jakoś OE tak nie chce.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\