PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramiści... › Re: programiści...
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programiści...
    Date: Wed, 8 Dec 2004 18:02:05 +0000 (UTC)

    In article <cp76m4$ihi$1@nemesis.news.tpi.pl> "Immona"
    <c...@W...com.pl> writes:
> [...]

    >kompletnie nie znajaca sie na tym, co zamawia. Zamawiajacy wie, czego
    >potrzebuje i jest w stanie wspolnie z wykonawca opracowac specyfikacje, w
    >ktorej nie bedzie potem radykalnych zmian (co nie znaczy, ze zadnych nie
    >bedzie), ze strony zamawiajacego w negocjacjach uczestnicza bardzo
    >kompetentni ludzie, ktorzy tez dali sobie dostatecznie duzo czasu na
    >rozpracowanie tego, co bedzie spelnialo ich wymagania i potrzeby, czego
    >potrzebuja. Powtarzam, ze gigant rozmawia z gigantem i obaj maja pieniadze,
    >zeby zaplacic za ludzi i czas porzebne do dogrania wszystkiego najlepiej,

    Teoretycznie ladnie wyglada ale widzialem wdrozenie oprogramowania
    napisanego dla duzej firmy (ponad 300 placowek w kraju) przez specow od
    Platnika i to co bylo przedmiotem wdrozenia daleko odbiegalo od istniejacych
    w firmie procedur.

    To z MIS'ia i sie sprawdza :-)))

    >A na serio - wiem, ze wiekszosc tego rynku zalosnie wyglada, zwlaszcza u nas
    >w Polsce, a ja gadam o miedzynarodowych koncernach. Po prostu rozmawiamy o
    >dwoch roznych rzeczach. Relacji o zlych firmach i kuriozalnych metodach
    >pracy, wyceny itd. tez sie duzo nasluchalam, ale wole za norme przyjmowac
    >tych, ktorym cos dobrze wychodzi.

    Kazdy by tak chcial tylko kryteria sa rozne tego dobrego wychodzenia.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name