PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramiści... › Re: programiści...
  • Data: 2004-12-08 15:54:17
    Temat: Re: programiści...
    Od: "macko42" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał(a):

    > Extreme programming? No well, niektóre założenia są fajne, ale ogólnie
    > to to zdecydowanie nie jest styl pracy do użycia w korporacjach. Pogooglaj
    > sobie po pl.comp.* przez ostatnie pół roku - było parę dyskusji na ten
    > temat.

    w wiekszosci z tych dyskusji pewnie uczestniczylem.
    Ja raczej bym odeslal do np. comp.object (koniecznie bez pl) ze wzgledu
    na poziom dyskusji. Nie chce tutaj dyskutowac o XP, bo NTG (ale jesli ktos
    ma cos sensownego do napisania, to chcetnie sie zapoznam).
    W kazdym razie - niekoniecznie XP. Robienie projektu bez 'big up front
    desing", to nie tylko XP. To duzo wczesniej.