PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracownikiem › Re: problem z pracownikiem
    From: " leszek" <s...@g...SKASUJ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: problem z pracownikiem
    Date: Mon, 27 Oct 2003 11:20:19 +0000 (UTC)

    bm <g...@g...pl> napisał(a):

    > witam,
    >
    > może ktoś z grupowiczów ma wlasne doświadczenia i mógłby zaproponować
    > rozwiązanie.
    > Otóż, mam pracownika, który notorycznie przekracza terminy realizacji
    zadań.
    > Terminy nie są zbyt rygorystyczne.
    > Zastanawiam się co z tym zrobić, jak wpłynąć na jego terminowość, jak
    > wpłynąć na pracownika?

    A kto wyznacza te terminy ty czy pracownik.
    Czy to jest twoja decyzja "masz to zrobić za dwa tygodnie", decyzja
    pracownika "zrobię za dwa tygodnie" czy deklaracja "postaram się zrobić za
    dwa tygodnie".
    Skąd się biorą te terminy, czy określenie terminu jest poprzedzone jakąś
    analizą problemu, podziałem na etapy, oszacowaniem kosztów.
    Pamiętaj, że ważna jest także jakość - co z tego, że pracownik dotrzyma
    terminu, jeśli zrobi bubel - czy jest także ocena jakości.
    Obawiam się, że nie ma prostej odpowiedzi na twój problem.