PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracownikiem › Re: problem z pracownikiem
  • Data: 2003-10-28 12:40:53
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 27 Oct 2003 10:21:00 +0100
    "babla" <n...@s...pl> wrote:

    > si?
    > Tylko teoretycznie. Je?li sprawa dotyczy np. projektu informatycznego,
    > a facio ma dokumentacj? w g?owie, to marne szanse ?eby bez tworzenia
    > wszystkiego od nowa z dnia na dzie? zast?piae takiego delikwenta. Je?li
    > jest to manager i pos?uguje si? wypracowanymi znajomo?ciami, to po
    > zwolnieniu nale?y si? spodziewaae, ?e wszystko trzeba b?dzie budowaae od
    > zera.

    tak, ale to jest ewidentny blad jego przelozonych. NIE POWINNO SIE
    POZWALAC na to, zeby pracownik jakiegokolwiek szczebla mial
    "dokumentacje w glowie" i inne rzeczy "w glowie".

    trzeba wymagac konkretnych rzeczy na PISMIE na konkretny TERMIN.

    jesli zaszla taka sytuacja jak opisujesz, to ktos inny zawalil, a nie
    on.

    nie ma ludzi niezastapionych.

    --
    Nina Mazur Miller