PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo do połowy urlopu

  • 1. Data: 2002-12-11 07:37:31
    Temat: prawo do połowy urlopu
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Chcę sobie między Bożym Narodzeniem a sylwestrem wziąć urlop. Niestety, jak
    sobie policzyłem, mam za sobą dopiero 10 miesięcy pracy. W związku z tym mam
    pytanie: czy prawo do połowy urlopu po 6 miesiącach pracy należy mi się jak
    psu buda, czy też zależy to od dobrej woli pracodawcy?

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2002-12-11 08:46:27
    Temat: Re: prawo do połowy urlopu
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    Jakub Zysnarski wrote:

> [...]
    > pytanie: czy prawo do połowy urlopu po 6 miesiącach pracy należy mi się jak
    > psu buda, czy też zależy to od dobrej woli pracodawcy?

    Teoretycznie jak psu buda :-), ale nie zapominaj,
    że według prawa pracodawca może z różnych przyczyn
    nie wyrazić zgody na Twoj ą nieobecnosć w takim
    akurat czasie...

    pozdrawiam,
    A.

  • 3. Data: 2002-12-11 15:21:02
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Aleksandra" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    Jakub Zysnarski wrote:

> [...]

    że według prawa pracodawca może z różnych przyczyn
    nie wyrazić zgody na Twoj ą nieobecnosć w takim

    Dzięki!

  • 4. Data: 2002-12-11 20:34:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jakub Zysnarski <j...@n...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pytanie: czy prawo do połowy urlopu po 6 miesiącach pracy należy mi się jak
    > psu buda, czy też zależy to od dobrej woli pracodawcy?

    Udzielenie urlopu, bądź nie zależy od woli pracodawcy.

    --