PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego tylko panie?

  • 1. Data: 2002-12-11 09:03:36
    Temat: dlaczego tylko panie?
    Od: "marquee" <m...@p...gazeta.pl>

    witam,

    dlaczego w ogloszeniach tak czesto pojawia sie informacja, ze poszukiwane sa
    panie do pracy w recepcji hotelu a nie mezczyzni? jestem mezczyzna i zalezy
    mi na takiej pracy. czy na takie ogloszenie mozna odpowiedziec, mimo ze ono
    sie do mnie nie odnosi?

    pozdrawiam

    marquee

  • 2. Data: 2002-12-11 09:26:01
    Temat: Re: dlaczego tylko panie?
    Od: "Karolinka" <k...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2002-12-11 09:27:32
    Od: "Karolinka" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > marquee
    >
    > Zawsze mozesz sprobowac - co Ci szkodzi. Nic nie tracisz, a moze sie uda.
    Powodzenia
    Pozdrawiam
    Karolinka

  • 4. Data: 2002-12-11 09:51:13
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    marquee wrote:

> [...]
    > mi na takiej pracy. czy na takie ogloszenie mozna odpowiedziec, mimo ze ono

    Odpowiedziec możesz, ale jesli szukają kobiet -
    nie zatrudnią mężczyzny i już.
    Widac - taką mają politykę kadrową.

    a.