PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracva jako programista php

  • 11. Data: 2005-03-10 14:49:45
    Temat: Re: pracva jako programista php
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-09, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Ogólnie to mi się (nie)wesoło robi jak widzę podejście znakomitej
    > większości tych tzw. programistów php, do zagadnień związanych
    > z bezpieczeństwem danych.
    Dopóki te dane nie wyciekną.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Mądry Polak po errorze
    /z pamiętnika administratora/

  • 12. Data: 2005-03-11 07:52:51
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Artur R. Czechowski napisał :

    > Dopóki te dane nie wyciekną.
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu
    a jak wyciekną to co się dzieje? tak z ciekawości??
    --
    _____________________________

  • 13. Data: 2005-03-11 07:59:33
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Terroryzuję jak terroryzuję - same się pakują :)
    > BTW, podkreślę, bo może umknęło: moja TŻ jest tłumacz i konkurencji
    > w branży IT nie będzie mi robić :)
    No oczywiście, to działa na takiej zasadzie: Mój Ś.P. Dziadek był dla mnie
    idolem, zaraził mnie fizyką też się pchałem, a efekt kilkanaście różnych
    programów (byłem wtedy w podstawówce) odbijających piłeczki, wachadła i
    sprężynki, do tego symulacja ruchu elektronu w polu magnetycznym(to już na
    studiach). I faktycznie nie był to terroryzm pomyliłem pojęcia!

    > I też by Cię wzięli.
    Myśle, że przy 10 lipie w końcu wyszedłby porządny kod!
    --
    _____________________________

  • 14. Data: 2005-03-14 15:57:02
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-11, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > a jak wyciekną to co się dzieje? tak z ciekawości??
    Pytasz poważnie, czy jaja sobie robisz? :-o

    Ale aby nie pozostawiać pytania bez odpowiedzi - osoba, która przyczyniła się
    (czy to przez działanie, czy przez zaniedbanie) do wycieku ma mniej
    lub bardziej przej^Hrąbane.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Dopóty dysk dane nosi, póki mu bootsector nie padnie
    /z pamiętnika administratora/

  • 15. Data: 2005-03-14 16:01:39
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-11, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > Myśle, że przy 10 lipie w końcu wyszedłby porządny kod!
    Jeżeli byś tylko pisał, to niekoniecznie.
    Albo ktoś by to obejrzał i wskazał, co robisz nie tak, albo za jakiś czas
    wracasz do swojego kodu i patrzysz, że nic nie rozumiesz z tego, co
    napisałeś :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Czy ja już mówiłem, że AI mojego sygnaturkowca zaczyna mnie przerażać?
    --
    <Szymon> Jubal: jakby chlujność była decydującym argumentem dla korporacji,
    nie używałyby oprogramowania Microsoftu :->

  • 16. Data: 2005-03-14 16:06:16
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Artur R. Czechowski napisał :

> [...]
    > Czesiu
    >
    > PS. Czy ja już mówiłem, że AI mojego sygnaturkowca zaczyna mnie przerażać?
    najlepszą metodą jest myślę po 10 lipach obejżenie porządnie zbudowanego
    systemu.
    --

  • 17. Data: 2005-03-14 16:18:23
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-14, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > najlepszą metodą jest myślę po 10 lipach obejżenie porządnie zbudowanego
    > systemu.
    Jak znajdziesz taki, to się podziel :)

    Pozdrawiam
    Czesiu