PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z cyklu...ile kasy na tym stanowisku??

  • 1. Data: 2005-03-09 11:19:50
    Temat: Z cyklu...ile kasy na tym stanowisku??
    Od: "MatrixFan" <m...@o...pl>

    Witam, gryzie mnie pewne pytanie.
    Otóż na rozmowie w sprawie pracy oczywiście padło pytanie o wymagania
    finansowe.
    W związku z tym chcę się skonsultować z grupowiczami co do wysokości pensji
    na stanowisku - pracownik helpdesk.
    Myśle, że kwota jaką podałem jest w sam raz, ale chciałbym mieć pełny obraz
    sytuacji w innych firmach.
    Otóż praca na tym stanowisku obejmuje wszystkie sprawy związane z
    serwisowaniem komputerów, rozwiązywanie problemów użytkowników itp.
    Liczba komputerów to około 250 :) , ale nadzór nad nimi jest podzielony na
    kilka osób.
    Firma- uczelnia wyższa.

  • 2. Data: 2005-03-09 11:24:29
    Temat: Re: Z cyklu...ile kasy na tym stanowisku??
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    MatrixFan napisał :

> [...]
    > serwisowaniem komputerów, rozwiązywanie problemów użytkowników itp.
    > Liczba komputerów to około 250 :) , ale nadzór nad nimi jest podzielony na
    szczerze zaboli ale 1000 brutto bo w zasadzie nicz oprócz windy i ew. ghosta
    tam nie ma a to już teraz potrafi każdy młodzieniec po podstawówce. Sory
    jeżeli Cię podłamałem, ale takie jest moje zdanie nt. helpdesk w windows.
    --

  • 3. Data: 2005-03-09 11:43:39
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-09 12:19, Użytkownik MatrixFan napisał:

    > Myśle, że kwota jaką podałem jest w sam raz, ale chciałbym mieć pełny obraz

    no to powiedz jaką kwotę podałeś, aby inni też mieli ten obraz

    --
    Witiia